Saturday, March 27, 2010

尋戰棋


曾講過,好鍾意玩戰棋,細個玩過嘅戰棋好似坦克大戰、中越戰爭、滑鐵盧戰役、中途島戰役、莫斯科攻防戰同登陸諾曼第等等,真係至今仍念念不忘。

可惜,偷神歲月,令到而家我只剩番一幅莫斯科攻防戰。唉~

想問問各位,包括 search 戰棋嚟到我呢度同路過嘅朋友,邊到仲可以買到以上嘅戰棋?我試過打去位於旺角彌敦道嘅戰棋會有限公司,但佢哋只賣英文版戰棋同新款嘅。而以前嘅戰棋研究中心聽講又已經執咗笠。

另外,我諗比較易啲搵到嘅,邊度可以買到 Axis & Allies?

順帶一提,經典~ Risk 戰國風雲喺玩具反斗城同中環嘅三聯書局仍有得賣!正!

最後, 呢度有個免費網上簡易版 Risk 玩,唔錯嘅~ http://blog.kidbook.com.tw/game/article.asp?id=457

20 comments:

Unknown said...

戰棋研究中心執咗咁耐,要搵返啲中文戰棋,睇怕除非有人願意割愛,否則都幾難買得返。

我自己都後悔當年冇買到「莫斯科攻防戰」,同埋買讀者文摘本「二戰實錄」(送「諾曼第登陸戰」戰棋),依家只係得返一副「星球大戰」,仲要係冇盒,得返啲棋同張欄鬼棋盤,同埋一盒playability非常低嘅「碧血長空」。

反而英文戰棋就易搵好多,我廿年前儲吓儲吓都有十幾廿副,包括Squad Leader、ASL(同埋所有12 Modules)、War & Peace、Wooden Ships and Iron Men、Empires in Arms、Third Reich等…

梁巔巔 said...

Earnest 兄, 多謝回應! ^^

難得遇到戰棋愛好者! YEAH!!!!

唉, 聽你咁講, 即係冇希望能夠買番咯......

咁, 唯有買英文戰棋. 不過, 戰棋啲英文好深!

梁巔巔 said...

"「星球大戰」" <--- 哈哈, 記得當年我同個朋友畫到啲戰船嘅格仔爛晒!

Unknown said...

「畫到啲戰船嘅格仔爛晒!」?

我估你講嗰副係「Star Fleet Battles」(星空奇遇),唔係「星球大戰」。因為前者打仗時要將啲Damage畫响SSD (Ship Systems Display)度,而後者係唔需要用筆個喎。

「Star Fleet Battles」我都有,啲SSD我都係影印咗先玩,免得整爛啲原庒SSD。

梁巔巔 said...

係呀係呀! 兄台果然箇中高手!

"啲SSD我都係影印咗先玩,免得整爛啲原庒SSD。"

哈哈哈哈哈哈!!!!! 係呀!

Anonymous said...

兩位,
有人scan了中越大戰:

http://www.toaw.org/bbs/viewthread.php?tid=1230&extra=page%3D2&page=1

梁巔巔 said...

Thank you! ^^

Anonymous said...

Played 星球大戰, 莫斯科攻防戰, ASL (KGP CG), W&P, 中越大戰.

星空奇遇, You have Expansion 1/2/3? Expansion 2 have Klingon B-10 battleship.

Federation Space = 星空奇遇 + 星球大戰.

Still playing games?

Anonymous said...

Good post here

http://www.cuhkacs.org/~henryporter/blog/read.php/756.htm

Unknown said...

好懷念,除了莫斯科攻防戰,我家還有坦克大戰和中途島戰役,也有幸弄到套諾曼第登陸戰(親戚不要,送我的)。

Anonymous said...

請問現在賣戰棋的地方只有戰棋會嗎?

梁巔巔 said...

Anonymous: 冇玩好耐咯!

Unknown: :D

Anonymous: 就算唔係都好難搵!

Anonymous said...

Anyone want to sell 坦克大戰?

cloudwindeq at 雅虎香港

Anonymous said...

有無興趣再玩? 回味到好.

Unknown said...

本來對戰棋研究中心好有懷舊感,最近發現原來遊戲係照抄人地Avalon Hill啲出品,莫斯科攻防戰甚至連盒面設計同人地Russian Campaign都完全一樣只係換個中文名。所以真係唔好話大陸山寨,香港70、80年代已經粒聲唔出係度山寨哽……

Unknown said...

Earnest, do you still have the game 「碧血長空」? I want to buy if you still have. Send me a mail to ccsuccke@gmail.com

渣古 said...

剛剛search路過見到有人近年都出咗一個原創戰棋,不過我未搵到邊度有得賣同埋幾多錢
https://www.facebook.com/GloryRecalledHongKong1941/

Anonymous said...

他們在原廠(Avalon Hill) 許可下把 Russian campaign 出版成 莫斯科攻防戰

EL said...

讀者文摘的"二次世界大戰實錄",隨書附送"諾曼第登陸戰"戰棋一套,那是我第一套玩的戰棋。最開心係跟阿哥去尖東的戰棋研究中心,買完即玩"中途島戰役","珊瑚海海戰","坦克大戰","中越大戰",最記得嗰套係 開局執棋執到眼花的"莫斯科攻防戰"。

Frankie said...

我有諾曼第登陸戰的說明書和戰棋,但棋盤不知哪兒去了。不知道有沒有朋友能幫忙scan 一下棋盤?