Saturday, November 28, 2009

回憶。。。。回味。。。。


呀哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈!

。。。。

Hummmmm。。。。

15 comments:

Anonymous said...

睇唔到d字呀, 太細喇, 有冇大d架. jy

港男大力 said...

得返三個字,十五分鐘了事~~
呢首歌係佢填的
haha..

Anonymous said...

揾到喇, 睇哂, 我都好鍾意熊貓架.

Anonymous said...

巔巔, 你唔係連漫畫哩辫都撈埋啩, 咁厲害!!!

Anonymous said...

原來個作者叫小克, 原名蔣子軒.

Anonymous said...

梁大總監,
我很嬲很嬲很嬲很嬲很嬲很嬲很嬲很嬲很嬲很嬲很嬲很嬲很嬲很嬲很嬲很嬲很嬲很嬲很嬲很嬲很嬲很嬲很嬲很嬲.

梁巔巔 said...

JY: 典解嬲呀?

港男大力: 佢填嘅詞, 都亦有水準. 畫文雙絕!

Anonymous said...

佢唔帶我去見仙姐呀, 我嬲!!!

梁巔巔 said...

仙姐?

..... 唔明.

Anonymous said...

梁巔巔, 不如你帶我去見仙姐吖, 你地係咪好熟架?

梁巔巔 said...

邊個仙姐呀?

Anonymous said...

巔巔, 你喺神化界咁德高望重, 仙緣出眾, 我想 揾仙人點化下唧, 我情路坎坷啊.55555

anmary said...

灸完我都好鍾意, 有無睇Eason有隻歌個MV係呢兩隻籠貓? 隻歌係小克填詞架~

Anonymous said...

小克係咪我認識果個little heart呀, 但係, 點解同報紙訪問果個小克唔同樣既.

梁巔巔 said...

JY: 過獎! :)

吓?! 原來小克有兩個?!??? :o

ammary: 我都係睇咗嗰隻歌先知小克填埋詞. 但聽 JY 講又好似係唔同嘅小克噃!