Friday, November 13, 2009

可曾記得愛?



您,還得嗎?

P.S. 廿多年前的一套卡通片,開創卡通新一頁,包括卡通內的一系列動人歌曲。這,七字堆的您,又可曾記得?

11 comments:

Anonymous said...

沒聽見過, 一點鄎像都沒有.

嘿嘿 said...

歌曲味噌味极浓!呵呵~

新鮮人 said...

讓人感動得流淚,
從前没有看過的是感受不到的!
經典!

港男大力 said...

雖然未睇過marcross
但都知道林明美一個名
同埋聽過呢套卡通既歌
真係好感人既故事..

Anonymous said...

梁癲癲, 你是不是我認識的那個梁x南嗎? JY

Anonymous said...

癲癲, 你明白我的問題嗎? 要不, 我就把全名, 公司和職位都寫上?

樂遊 said...

卡通倒沒看過,太細,唔知佢講咩野
但這首歌就百聽不厭
有個港版.....陳慧嫻的真情流露
都幾好的...當年陳慧嫻都幾無得頂

Anonymous said...

梁x南, 等著你的確認呀.jy

梁巔巔 said...

Anonymous: Hi!

証明你/ 妳後生啲! ;)

嘿嘿: 好聽就可以嘛.

新鮮兄: 完全同意!

港男大力: 咖仔值係唔到你唔服!

樂遊兄: 陳慧嫻版本, 啱! 一樣正!

Anonymous: 你/ 妳認錯人喇! 我唔係叫梁 X 南喎! 陳浩南我就知! ^~

我真名叫梁巔.

梁巔巔 said...

Anonymous: 我反而想問你/ 妳, 你係以前寫 Blog, 跳舞, 讀 BPS, 去咗英國嗰個 JY 嗎? :)

Anonymous said...

不, 我不懂跳舞, 但姓名中有個"舞"的同音字.
我覺你就是日月報那位鼎鼎大名, 專走偏鋒的梁x南, 他也是癲的, 像你一樣最鍾意開網誌,網名和寫字, 估計他寫字寫傻了. jy