Monday, October 26, 2009

粟米肉粒飯

。。。。

材料:

飯、粟米蓉一罐、雞粒或豬肉粒。

做法:

將飯煮熟。

將雞粒或豬肉粒炒熟,備用。

將粟米蓉煮熟 (加半罐多少少水),然後再加入雞粒或豬肉粒。

喜歡的,打過茨,其實,不打茨更自然。

最後,將粟米肉粒及汁淋上已煮熟的飯,即成。

食。

。。。。

點解今次專登寫呢篇~ 粟米肉粒飯?因為,易煮。而最重要係,啱晒唔識煮嘢食嘅您煮嚟冧 Honey~ 嘻嘻!

因為,好難煮得衰~

圖片來自:http://p4.p.pixnet.net/albums/userpics/4/4/227844/1166160031.jpg

4 comments:

新鮮人 said...

嘩~~~~"正呀"!!!!

你煮咗我最討厭的飯出黎呀,
粟米肉粒和免治牛肉飯是我覺得最難吃的飯!!!
無論邊個高手煮,
我都唔係我杯茶!
SORRY!

=________=!!

虎茶 said...

呢個飯係我成長既回憶之一

梁巔巔 said...

新鮮兄: 頂~~~~~~~~~~~

虎茶: 係呀! 呢個飯, 係回憶飯, 係溫暖飯. ^^

beedee said...

夢幻人生、笑着或唅着淚哽粟米肉粒飯!唔好話 cheap,靚肉粒都要遇到好肉檔及識㨂部位,罐頭穿粟米亦有品質優劣,所以嗎!?不是話咁易!食,係人生一大問题!