Saturday, October 10, 2009

搵鬼。媾女 (仔)


海洋公園,好嘢!除咗迪士尼都唔夠佢嚟,仲越戰越勇,越玩越有,唔單只容顏不老,更直如不斷發育無限,越耐越勁!堅呀!

佢今年嘅「十月全城哈囉喂」,我好有衝動想去!可惜,唉,我最近做嘅嘢,oD時間可以話斷六親咁滯,好難去到玩咯。嘆 X 惜~

建議最好同媾 o緊嘅女仔去,拖到佢隻手甚至再進一步更甚至再多幾步,包保冇問題!百年香港鬼一晚撞晒,仲可以要媾嘅女 (仔),一晚將佢攪晒!

Heee heee,正!

11 comments:

新鮮人 said...

多年前去過一次,
又嘈又剩,
一啲都唔驚,
迫到死,
一啲都唔好玩!

anmary said...

我唔敢去呀.... 今次個主題太貼身啦... 一個人住, 我怕我會瞓唔着...

Ebenezer said...

哈,你立心不良呀!!

嘿嘿 said...

按捺不住,走火入魔了?

梁巔巔 said...

新鮮兄: 係?! 但今年好似零捨堅呀!

anmary: Heeeeee! 冇膽妹! ;P

Ebenezer: 我認! ^~

嘿嘿: 走火入魔? 我一早佛魔同道啊! ;)

新鮮人 said...

今年唔多覺佢啲廣告嘅!!!
迪迪尼嘅就成日見!

成班後生仔去vv嘩嘩就幾好,
我們去只會覺得一個嘈字囉,
幾無聊吓!

嘿嘿 said...

还以为你还会说:
枪会走火,魔入不得。
或者
早已成魔,枪走不了火。

哈哈哈~~~~~
是枪是魔
都是你自己把!
,--^----------,--------,-----,-------^--,
| ||||||||| `--------' | O
`+---------------------------^----------|
`\_,-------, _________________________|
/ XXXXXX /`| /
/ XXXXXX / `\ /
/ XXXXXX /\______(
/ XXXXXX /
/ XXXXXX /
(________(
`------'

Queenie said...

我之前都有玩過, 真的唔錯...不過真係好多人, 但氣氛好好呀.......最重要買VIP票, 快好多架.......可能會貴一些囉 ~.~

梁巔巔 said...

新鮮兄: 你...... 老喇!!!! 呵呵呵!

嘿嘿: 我好彩冇走火!

Queenie: 有$呀! ;P

Queenie said...

就係因為沒有買VIP票, 所以咪排隊囉...我沒有錢的~_~

梁巔巔 said...

Queenie, 客氣. :)