Monday, October 19, 2009

有病呻吟


險呀!

話說我尋日朝早由珠海坐船番嚟,嗰時只係有少少喉嚨痛。點知一到下晝食完個 lunch,嘩,啲菌好快!真係好快!攪到我唔只喉嚨痛痛咗好多,仲發燒兼最樣衰係整到我左邊嘅牙肉牙齦同面頰入面啲肉腫晒!好痛!痛到左邊成個頭好扯住咁,仲唔可以合埋啲牙 tim!(所以大家有病真係要第一時間去睇!而家啲菌除咗惡,仲四圍走咖!)

結果頂唔住即刻要去睇醫生!

醫生話頗為嚴重下!開咗啲勁藥畀我!所以我呢,由尋晚開始到而家都暈暈地,high high,好攰,瞓咗好多。

最慘係食嘢嗰陣,左邊啲牙由於牙肉發炎腫痛兼軟晒 o趙唔到嘢,好痛苦!

諗落,如果喺船度發出嚟,咁就弊咯!畀人當 _ 流感要隔離就真係大乸鑊!所以,真係險呀~

10 comments:

樂遊 said...

D菌發起上黎係可以好快的
試過食完飯,伏案睡覺,一震冷氣風,「攝親」,初初少少暈,然後很快地就超暈,發燒,很辛苦捱到放工....即走睇醫生
所以,保重保重

新鮮人 said...

好似好勁咁喎,
好好保重呀!

Ebenezer said...

我都係病咗,都係喉嚨勁痛,仲有大傷風。

大家保重!

Queenie said...

暫時擋減肥......早日康復 ^.^

uncleray said...

我這一兩天都有些喉嚨痛。可能天氣轉,大家真係要小心一點。

梁巔巔 said...

多謝大家關心! ^^

anmary said...

保重呀...

梁巔巔 said...

多謝你! ^^

Anonymous said...

好番未呀你?

梁巔巔 said...

八八九九喇! 聽日睇多次就得喇!

多謝關心! ^^