Friday, October 09, 2009

我要~~~~ 咳藥水


我知我個樣 young,真嘅。但未至於 young 到似鍾意飲咳藥水嗰啲細路、青年吖 fa??!?!!X,點解睇其他病嘅時候,咁啱又有咳嗽嘅時候,問 o親啲醫生攞咳藥水佢哋都有懷疑或者有猶豫,好似唔係咁想畀咁嘅?!醫生呀醫生,我真係咳,真係有需要咖!

講真,我要 High,唔飲咳藥水啦!「隊」下「中藥」或者二鍋頭,即嚟!但我好耐之前已經唔好呢味嘢咯。雖然,嗰種感覺又確係好美妙。

人大咗,玩其他嘢嘛~

8 comments:

uncleray said...

「隊」下「中藥」會high的嗎?

梁巔巔 said...

好好咖! ^~

新鮮人 said...

仲"隊"乜鬼呀?
食藥休息啦!
保重!

Ebenezer said...

隊中藥再加咳水,咪重high?^^

Anonymous said...

你多多休息啦. 喝多點暖水啦!
我這兩天都咳起來了....就是不斷喝暖水啦...

會唔會個醫生以為你有其它病,所以目露懷疑之色呀...不要多心啦!!!

梁巔巔 said...

新鮮兄: ^^

Ebenezer: Yes!!!! 咁溝, 好勁!

軍軍師奶: 快 oD睇醫生呀!

"會唔會個醫生以為你有其它病,所以目露懷疑之色呀...不要多心啦!!!"

我唔會 feel 錯..... 佢哋啲眼神同反應唔係正面嗰種. :(

anmary said...

wish you get well soon=)

梁巔巔 said...

多謝關心! ^^