Monday, October 05, 2009

字典碎碎唸~

字典大家一定用過唔少,well,我指嘅係我呢代左右同之前嘅嗰啲代,手動字典,唔係「殘廢」嘅電子字典。咁,大家有冇用過漢英字典?

見到英文生字唔䁱,查中文解釋,但唔及諗到咩中文要譯番英文咁正噃!呢,漢英字典就應運而生嘞。

之不過,坊間嘅漢英字典,劣貨充斥,好嘅欠奉,暫時都未見過一本好嘅 (要信我!因為我英文唔好呀!)。所以,其實電子字典實在又真係有佢存在價值嘅實用地方。而且,唔只漢英,法英德英日西班牙英英中英法英德等等多譯都有都得!仲要真人發聲喎!

掂!

如果有一 Day,可以做到好似星球大戰同某前電話公司嘅廣告咁,有埋立體人像教導,隨傳隨到,更正!

11 comments:

vvip said...

一代不如一代....唉

嘿嘿 said...

我也少用字典了,
在线字典更方便。

新鮮人 said...

電子字典好方便,
但易養懶人,
點都係親手逐頁查嘅生字記得牢呀!

Ebenezer said...

以前嗰代嘅啞老師可能好快就會消失喇。

vvip said...

pls go to my blog & commetns,
Tks.,

梁巔巔 said...

vvip: 係啦! :(

嘿嘿: 但即使係 notebook 都太大了.

新鮮兄: 絕對係呀!

Ebenezer: 我都係咁諗!

梁巔巔 said...

vvip: 喂, 我哋本身識嘅? :)

樂遊 said...

仲要係一個字母除一件.....查深字,着少D

梁巔巔 said...

哈! 冇錯! 保証下一代英文勁 X 番晒! ^~

s-pig said...

有冇用商務出既'漢英詞典'呀? 啡色面,都ok既...

梁巔巔 said...

係? 等我買番本先!

唔該晒! ^^