Thursday, September 10, 2009

巴士一談

大家有冇覺得,九巴好靚好豪華,座位最舒服冷氣最夠!城巴都幾好。新巴就至衰!X 那星污糟邋遢,週不時仲有「浸」臭味 tim!冷氣又成日唔乸夠凍。

平時啲垃圾冇清理唔講嘞。有一次,誇張到喺上層嘅電視位度見到有個大蜘蛛網,仲有隻幾大隻嘅長腳蜘蛛 tim 呀 X!又有一次,真係離譜到見到有老鼠!!!!

點解仲好意思收咁貴?!喂,若然好似九巴同城巴咁,我都「啹」啲吖!你老味又臭又污糟又唔夠冷氣但又收豪華價噃,點係波先!

而且,新巴嘅設備亦慳水慳力!其他兩間嘅巴士都有顯示屏,九巴嗰 oD仲有發聲提示 tim!新巴嘅呢,欠奉!

講完巴士 X 完新巴,最後順便講講巴士站。

好鍾意而家嘅有蓋有廣告燈箱嘅巴士站!從實用角度嚟講,既可遮雨又可以擋太陽。從浪漫美感主意角度出發呢,一個個有蓋有廣告燈箱嘅巴士站,點綴咗都市,尤其是喺晚上,更令都市添上一抹動畫式浪漫美感。下雨靜寂深夜,一個人站在巴士站,看著廣告燈箱的廣告,或看著燈箱照係已被雨水濕透嘅地上嘅色光,連孤伶伶都係享受。

美,浪漫,其實隨處喺我哋四周可以搵到。只需有心。

7 comments:

新鮮人 said...

果然係"浪漫麻甩佬"一名,
連巴士站都可以講到咁浪漫,
服咗你!

嘿嘿 said...

很少坐巴士,
港铁较快又方便。

Siao麻雀 said...

没有沙发了。T。T

uncleray said...

我都不明白新巴的質素怎可以這樣差的。

梁巔巔 said...

新鮮兄: 多謝!

但補充~ 係浪漫靚仔麻甩佬! ^~

嘿嘿: 但乘港鐵沒風景, 悶!

Siao 麻雀: 您好!

我去過您那裡, 嘩! 您十三歲而已!!!!! 我真係老了! :)

Uncle: 咪係咯! 唔 Q 掂呀!

richmapoor ma said...

不趕時間時, 我也覺得坐長途九巴或城巴, 一面聽mp3很浪漫的.

梁巔巔 said...

哈, richmapoorma, 妳都係浪漫性情中人! :)