Tuesday, August 25, 2009

夠 POK 食咗佢~


蠶蛹。

我終於,終於食咗 lu~ (味道同心態日後再講)

為食在珠海,仲有更多!將會一一記下。

7 comments:

Anonymous said...

eeeewwww.... 你好有勇氣...

嘿嘿 said...

哟!
好大的勇气!
佩服!
在台湾我也吃过叫“地猴”的虫。
炸得卜脆脆的很好吃!
Yummy~~~Yummy~~~~~~~

新鮮人 said...

我老媽話細個係鄉下成日食喎,
我細個都見過佢買黎食,
個樣咁難頂,
就算再美味都咪搞我,
好嘔心呀~~~~~

Ebenezer said...

有如斯神勇,實在佩服到五體投地!

梁巔巔 said...

軍軍師奶 & Ebenezer: 多謝! ^~

嘿嘿: “地猴”的虫 <--- 倒沒聽過! 很恐怖的嗎?

新鮮兄: 我起初都熬底咖!

bittermelon said...

睇相都想噁,你仲...
一個字,"勁".

梁巔巔 said...

哈哈哈哈! 多謝! ^~