Saturday, August 22, 2009

最佳保鑣

有一個朋友,他是當保鑣的,還要是城中某數字超級富豪近身。閒時和他聊天,聽著他的訴苦及八卦趣聞,真是不錯的 Happy Hour。

其中一樣聽他說的,我很認同,那就是有錢並不等於有 taste。這點我絕對同意!

就拿富豪們的保鑣說吧。不錯,他們的保鑣都高大威猛,樣貌端正,西裝筆挺,不過,每個富豪的都是如此,一式一樣,儼如活死人組織,毫無性格品味可言。每天長期對著他們,他們又是跟出跟入,真的會悶死!

不要說富豪們都低調,而且保鑣而已,難到要標奇立異?喂,反正富豪們都不是喜歡這樣,喜歡標奇立異的嗎?!緋聞、女人、出風頭,有那個不鑊鑊新鮮鑊鑊甘,你威威時我更堅!今期你勁下期係我,你風騷後彩我死都要攞!

所以,如果我係富豪,還要係超級那種,我一定會全部女保鑣!最好是俄羅斯、東歐或東北女軍人!不!最好是東北女軍人!因為不單同樣身材高佻氣質冷豔,還言語溝通得到嘛!

試想想,出入由一團穿著緊身西裝的紅粉冷豔保鑣兵團護駕,位位沒六呎也有五呎九,多揚!兼且,更可命她們在外時 Cool,室內時就會變 Hot!您說多妙!

而且,還有,還有,與她們朝夕相對得多,又對她們不薄更呵護備至,但又不過界,不超越賓主關係,那,她們便越會想多,越會想多便越會有一個愛上盼望,這除了會令她們誓死保護您,還吸引的是那徘徊於主僕之間看不清摸不到卻又似環繞彌留的絲絲曖昧,真誘人要命!

當然,大前提是一定要忍到!不然的話,小心您那。。。。o騎 o騎 o騎!

13 comments:

浪子m: said...

日本妹正

Ebenezer said...

請賓妹吖,平平地!

uncle ray said...

但那富豪不可太矮,否則被一班都比自己高大的女人包圍看來很樣衰似的。

新鮮人 said...

你想得太多了!

女就女,
保鑣就保鑣,
有咁索都唔洗做保鑣咁辛苦啦,
係未?

macy said...

北韓特工吖, 仲夠狠!

現實那有這種便宜, 又要護身又要服侍, 你睇得戲太多啦.

嘿嘿 said...

.....然后.....
再来S&M刺激刺激吓!

;P


梁巔巔 said...

m: 講開架妹, 一係索, 一係豬扒加烏冬!

Ebenzer: 賓賓靚嗰啲, 好正咖!

Uncle: 唏, 有錢就型啦!

新鮮兄: 咁又唔係呀! 有唔少索保鑣 ga!

Macy: 北韓妹, 正! 兇狠剛強中見柔情!

唓, 有錢實請到!

嘿嘿: Yeah~~~~~~~ 呵呵呵~

Anonymous said...

呀....你不是認真的要女保鑣嗎?你要make sure 佢地真能打喎!有錢人請保鑣都真的是為了有人保護他們, 所以才個個唔打得都睇得喎.
再講, 也有low key的有錢人, right?

梁巔巔 said...

女人都可以好打得咖! 我見過喇! 好勁咖真係!

"再講, 也有low key的有錢人, right?"

係, 冇錯! 而且仲好多 tim!

嘿嘿 said...

就拍一套:
《Victor's 天使》!
梁颠颠做查理替身,
杨紫琼、章子怡、张曼玉当三位天使,
得了吧?
乐不思港!

梁巔巔 said...

"杨紫琼、章子怡、张曼玉当三位天使"

這三位我都不喜歡.

最好係 Monica Bellucci, 林志玲和林嘉欣. ^~

嘿嘿 said...

佢地都打不得!
点算保镖?
叫床功也许还了得,
嗲功肯定一流但怎打退来敌?
先死定的是你啊! 多多保重!
再说,
你也不一定会死在牡丹花下,
好凄凉哦!
值得吗?
呵~~呵~~~

梁巔巔 said...

"杨紫琼、章子怡、张曼玉"

這三位都只有杨紫琼打得呢!

"你也不一定会死在牡丹花下,
好凄凉哦!
值得吗?"

值得! ^~