Friday, August 14, 2009

無名字的食肆


曾喺都市留影系列之北角提到一間位於春秧街電車總站的神秘地方,呢個地方,直頭就係喺電車總站 (圖一從左起第一條石柱至第二條石柱之間嘅位置)。係一間食肆嚟。

起初以為佢係電車職員嘅專用飯堂,但後嚟觀察過後,知道原來唔係。好奇怪,唔知點解,雖然嗰時仲未幫襯過,但已經好強烈覺得佢 oD嘢會好好味!

結果,幫襯過後,真係好好味!價錢亦唔貴,大眾價錢嘅廿零蚊囉。

佢煮啲嘢,夠原汁原味、夠味、夠鑊氣、夠原始、夠份量、夠樸實、夠晒家的感覺!好似我兩次幫襯所買嘅鮮茄肉片飯、涼瓜排骨飯同魚湯咁,味道完全係屋企 Feel!茨汁唔誇張,肉片同排骨夠真實唔會醃到人工「(鬆)化」但可口唔韌;鮮茄同涼瓜炒得爛度剛好!掂!尤其是碗魚湯,成條魚熬碗湯再一齊上,好呀!

加 o埋即叫即整,開放式廚房睇住個老板 (兼唯一一個廚師) 喺度係咁炒、煮、煲、上碟,一腳踢,再配合嗰度嘅老香港環境,呢間無名字嘅食肆,我畀99分!

仲有一分去咗邊?嗰度嘅冷氣唔多夠勁,對於我呢個超級大汗嘅人,堂食唔多啱。純粹個人原因。^~

呢間食店,您一定要試吓!

5 comments:

新鮮人 said...

食嘢睇個人口味喎,
唔係好吸引咁。
好少去北角,
好難特登去幫襯了!

Anonymous said...

唔....住家飯feel?....我可能鐘意喎....等我返香港時睇吓會唔會有機會去啦! 但我好怕污漕喎....

梁巔巔 said...

新鮮兄: "好少去北角, 好難特登去幫襯了!" <--- 最大問題.

軍軍師奶: 唔驚! 我有潔癖 tim 咖! 為咗食, 一於豁出去咯 my friend!

uncle ray said...

我都好怕熱,看來要等涼一點才能去光顧了。

梁巔巔 said...

對. 秋冬先去得.