Monday, July 06, 2009

冇癮 No Fun


食煙唔一定要飲酒。但飲酒就一定要食煙!呢點,相信煙友酒徒蒲精去 Bar 人都深有同感。

冇煙食,去 Bar 去夜店嚟做乜呀?!把春咩!

好彩,我一早已告別落 Bar 日子,告別酒壇。去 Bar 鋪癮我一早冇 lu~

呢個政府係冇嗰樣整嗰樣!其他嘢又唔見咁叻,整呢啲咁嘅簡單但好擾民嘅亳無建樹政策就咁醒!X!正仆街政府!

冇癮 No Fun!

DKLM!

7 comments:

樂遊 said...

講真...有枝酒,有枝煙做伴,係過癮好多

另外,老實講,過多幾個月,我估夜店食煙情況都會多番的

浪子m: said...

我諗啲鋪頭唔會理。全民都覺得禁黎憨鳩

m said...

叫麻雀館,酒吧,sauna,夜總會...襟煙超多餘去親呢種地方既人吾係純情白兔,叫人吾食煙即係等於入到馬會吾投注,好9.仲有煙民家好好似吸毒咁,形像低落.

新鮮人 said...

好多人都不吸煙的人都支持禁煙,
但係又無人聽吓吸煙啲人嘅意見,
一句健康問題就大石"擇"死蟹,
好唔公平! =(

Anonymous said...

飲酒要有花生,我就可以有同感,但飲酒要有煙倒不是絕對.

anyway, i guess HK govt just passed a new policy that make smokers unhappy about it....haha...

imak said...

好認同!!!! 有酒無煙, 不如返屋企飲?

梁巔巔 said...

樂遊兄 & 燕青: 望係咁望啦! 但我估會捉得好嚴.....

m & 新鮮兄: 你/妳好! 歡迎光臨!

煙民直頭被當係以前嘅痲瘋病病人! 我 X!

:(

imak: 全中!

軍軍師奶: 嗚嗚嗚嗚嗚~~~~~~~~ :(