Wednesday, July 15, 2009

可恥天閹的龜 (二)!

可恥天閹的龜!X!登多次另加 X 多次!

登多次~

「嘿!香港嘅龜界,我一向都好憎好鄙視,尤其是最近呢十年。佢哋捉啲小嘢效率奇高而拉 oD大嘢嘅效率就奇低!紀律同禮貌又越嚟越衰!好似當 o緊更嗰時匿 o埋甚至半公然煲煙!成日去佢哋指定嘅龜竇吞 pop!行咇傾手提除帽又爆粗兼「及」女!禮貌又冇!軍裝如此,啲有牌爛仔 CID 平日有幾 X 可想而知!

最近仲不撚知所謂!離撚晒大譜!喂,我以為係大陸或者係越南柬埔寨寮國呀!身為龜務人員喺差館強姦女市民?!!??!!?唔乸係吖 fa?!?!簡撚直匪夷所思!!!家陣我哋係咪仲住喺香港?!X 鳩!

講真,有啲龜平時借查身份証溝女已經係不爭嘅事實,做嘢放蛇嗰陣可「享受」性工作者打飛機「服務」又係攞正牌 (但又冇數據話成功起訴到嘅 case 係點咖喎!),都算嘞!X 鳩而家竟然直頭喺差館玩強姦?!

咁撚膽大包天咁夠狼死,唉,如果唔係龜隊內部紀律、風氣、行政管理日漸鬆散腐壞黑暗,政府嘅寵壞,即係龜隊本身唔係有嚴重問題嘅話,條人渣又點敢點會咁黐撚線?!又點會「藕」到呢啲事出嚟?!聽講,仲有更多受害者呀!!!!

竟成仔剩係識出風頭識認叻,佢上任之後零舍多嘢嘅!攪攪你嘅龜王國啦!平時少少嘢冇乜証據但又拉又鎖又拘留,又高調出嚟發表鳩噏攞威,你老味呢鑊嘢你去鳩咗邊?!而家你啲 o靚強姦女市民呀!仲要係喺差館強姦呀!你幾時做咗大佬成?!仲有,你班龜仲好意思又話要加薪?!

挑那星!極度乞人憎!X 級厭惡!」

另加 X 多次~

呢,呢班龜,尋日又爆大鑊喇 X!今鋪同上鑊有警務人員喺警局強姦市民一樣離譜同冇得原諒!X 鳩,用市民嘅生命同財產去幫自己做嘢,有冇搞錯?!!??!?乜警察唔係以保護市民嘅安全為第一位嘅咩?!

竟成仔已經承認犯咗錯誤,哈,但就唔講會否對今次嘅受害人作出賠償。既然都認有錯,點解唔賠償?!每次有事,出醜就只係話會作深入調查,最後一定不了了之過骨算數,有時連道歉都欠奉!X 佢老味咁嘅德行仲好意思要求薪水有加冇減!

原本質地差嘅天閹嘅龜死差佬,睇怕唔駛好耐,你班契弟一撚定衰過啲公安!

2 comments:

uncle ray said...

放蛇可以享受手淫服務真是很離譜和不合理。

不如你在facebook起個"反龜群組",應該會有不少人支持。

梁巔巔 said...

可以諗諗. :)