Monday, June 22, 2009

牛雜驚喜!

知道港式牛雜賣到有專門店,嗰種雀躍興奮真係非筆墨所能形容!

原來,呢間叫十三座牛雜嘅食店出名好食!仲喺其他地方如北角、大坑、西貢都有分舖。今次食嘅呢間係喺灣仔茂蘿街6號舖。

因為之後會去食晚飯,所以只叫咗一串牛雜。等下次先瘋狂食佢HK$40幾蚊嘅一大煲!

一串有齊牛肚、牛膀、牛腸同牛肺,鹵得好入味不在話下,每部份應軟得軟,要「稔」就「稔」,應爽係爽,做到啱晒!牛肚夠「稔」有嚼勁;牛膀夠厚又夠「槳粉」Feel;牛肺爽夾脆;牛肚肥美又滑滑!更難得係唔會一味鹹得攞命,食到口 wea wea 兼口渴到死。

除咗牛雜,仲有燒賣同香辣鹵水雞腎、雞腸等其他食物,下次會試 o埋!

真係好好味,大家一定要去食!信我!冇點您!

5 comments:

新鮮人 said...

本來有點想試,
但見你寫:"信我!冇點您!"
就唔多敢試了!
哈哈哈哈~~~~

其實唔就腳,
要行開先至可以幫襯到呀! =)

uncle ray said...

其實我覺得他們水準只是一般。

總覺得以前細個時候在街邊吃的牛雜才是最好味,但往往是往事只能回味。

梁巔巔 said...

新鮮兄: 包您話正!

Uncle: 但街邊嗰啲食完勁口渴!

Queenie said...

肥仔肥仔肥仔肥仔肥仔...*____________*

梁巔巔 said...

我好 Fit 我好 Fit 我好 Fit 我好 Fit 我好 Fit 我好 Fit!!!!