Tuesday, June 02, 2009

靈異照片



睇到邊到度有古怪嗎?

驚驚!

10 comments:

浪子m: said...

右下方?

macy said...

睇唔到!

mich said...

i can see the batman, but it's only the shadow from the tree. Damn, don't be so superstitious!

新鮮人 said...

你指個髮型?? =p

Irisssy said...

唔好意思呀第一次留言就咁樣搭嘴法,但係...

>>>你指個髮型?? =p

我笑左出黎!!! XDDD

話時話其實我都搵唔到~ 你係指果D好似飄飄下既白影?

梁巔巔 said...

燕青 mingmanfred: 唔係. 嗰笪白濛濛影係因為我用手機影幅相嘅反光效果.

Macy: 我而家開估!

Mich: 梗係唔係~

新鮮兄: 頂!!!! 不過, heeee, 相中人唔係我嚟!

Iris W.: Hihi! 歡迎光臨! :)

"唔好意思呀第一次留言就咁樣搭嘴法,但係..."

唔緊要~

"話時話其實我都搵唔到~ 你係指果D好似飄飄下既白影?"

嗰笪白濛濛影係因為我用手機影幅相嘅反光效果.

梁巔巔 said...

大家首先 click 張相, 然後望向相嘅右方上少少, 有一個白衫, 冇頭嘅人, 手同腳都向後拗掛咗喺棵矮樹上面!

遲 oD等我用素描器等大家再睇得清楚啲.

uncle ray said...

夜ma ma,還是不細看為妙。

留待明天才看。

新鮮人 said...

一pat嘢咁囉,
都睇唔清!

梁巔巔 said...

Uncle: Heeeee! 原來你怕鬼!

新鮮兄: .....