Wednesday, May 27, 2009

似樣的台式餐廳


講嘅係喺銅鑼灣翡翠明珠廣場嘅茶軒台灣料理。

呢間茶軒台灣料理,我唔常去,只食過三、四次,但次次都中!中咩呢,就係每次啲嘢都好好食!

呢次去叫咗台灣鎮島美食之一嘅蚵阿嘅 (蚵仔煎),正!

一大碟蚵仔煎送到面前。。。。唔對路!點解睇落咁 Dry 嘅?又唔似台灣夜市嗰啲咁晶瑩通透嘅?點知食落,!!!!!!!好味呀!!!!!啲蛋同麵粉相互融合,彼此嘅比例非常恰當!夠煙韌,夠嚼頭,有口感!原來冇台灣夜市嗰啲咁晶瑩通透嘅原因係佢用料足,唔係好似夜市咁勁多麵粉水!仲有,Dry 嘅原因係佢冇學台灣夜市咁咁多油,而且亦冇撻一大 o劈甜酸醬落去。不過,茶軒偏偏整得仲好食!最難係蚵仔嘅份量亦多!好!

我成日話唔應該為咗一笪地方,為咗遷就當地人嘅口味而改變一個地方食物嘅原始風味,但係,茶軒某程度上推翻咗呢個硬道理。只因,其中一個主要原因係,佢用料比「原產地」嘅都好好多呢!

P.S. 唔明點解冇牛肉麵賣?相信以佢哋水準,做出嚟嘅牛肉麵一定好得!奇怪!

3 comments:

uncle ray said...

我星期日才吃過。

那個麵線ok喇,不過始終不及台北的阿宗。

新鮮人 said...

很久前去這間餐廰食過,
味道都唔錯,
不過有些東西份量較少,
唔知而家變成點!

梁巔巔 said...

Uncle: 梗係冇得同台北嘅阿宗比 la!

City Super 有台灣出嘅麵線賣, 我試過, 唔錯! 遲啲等我喺 Blog 介紹吓!

新鮮兄: 份量都好多喎!