Sunday, April 12, 2009

話畀您知。。。。

1. Man vs Wild (荒野求生秘技) 第三輯喺上兩個星期已經登場啦!逢星期一22:00探索頻道又可以再見到 Bear Grylls 食甲蟲幼蟲、蛆蟲、動物屍體、海產、魚類同 o埋總之所有能夠食嘅植物、動物同昆蟲,徹底茹毛飲血甚至食屎飲尿嘅玩命食法!正!(星期二同星期日會重播)

2. 喺石峽尾嘅大坑西街附近,有一檔行蹤神秘,專賣魷魚嘅小食,聽講好好味!最過癮係剩買一條 (HK$1) 都得!

3. 我發現,原來喺九龍嘅愛護動物協會嘅待領養動物,尤其是貓貓狗狗,係多過香港島嘅 SPCA 總部咖喎。

4. 沖凍水涼原來係會消水腫,但更原來會肥!(X!我最近嘅親身經驗!)

5. 公廁,男人唔好亂去,隨便去!特別係開大。除非忍無可忍而附近又冇其他地方有洗手間。因為,真係好「污糟」同嘔心核突古靈精怪嘅嘢!。。。。中環四大 _ _ 公廁更係當中代表 (其中一間係全港唯一喺地底嘅,亦係最恐怖!喺威靈頓街與皇后大道中交界。)!開大嘅話,非逼不得已,千祈咪去!

6. 對催眠一直幾有興趣。您有冇?想學催眠,有興趣嘅,可以去呢度睇睇。

10 comments:

imak said...

>>>>>>4. 沖凍水涼原來係會消水腫,但更原來會肥!(X!我最近嘅親身經驗!)

有咩根據呢? 沖凍水涼會肥????

梁巔巔 said...

咁又唔知點解喎真係!

..... 我最近沖凍水涼, 又肥咗好多嘛! (雖然我同時又食咗好多甜嘢)

新鮮人 said...

冲凍水涼會肥,
但同時又食多好多嘢!!!
哈哈哈哈~~~~

笑到我噴飯呀~~~~~~

地底公廁奇遇記??
你咁"靚仔",
小心喎! =P

imak said...

雖然我同時又食咗好多甜嘢 <--------- 各位觀眾, 迷底終於解開喇!!!!!!

梁巔巔 said...

imak & 新鮮兄: 關鍵係未沖凍水涼但都有食好多甜嘢嗰陣冇沖凍水涼又食甜嘢嘅時候肥吖嘛!

鏡田 said...

荒野求生秘技係北京都有播,對上一集是在雨林求生,不過唔知係第幾輯,真係睇的好過癮.

xiao zhu said...

又怕肥,自己又唔節制!自欺好啦,唔好欺人喇。

新鮮人 said...

小豬一嘢篤爆你啦!

BlingBling said...

很有資訊性的六段啊~

對催眠﹐ 其中的NLP有點興趣﹐ 但那些course 都很貴!

梁巔巔 said...

鏡田兄: 係! 好激的! 例如~ http://www.youtube.com/watch?v=QuB3kr3ckYE

Enjoy! ^~

小豬仔哥: Yil~~~~~~~~~

新鮮兄: 我遲早上山搵佢計清楚!

BlingBling: 信我! NLP ---> 咪亂學! 我遲啲會寫篇點解~