Sunday, March 15, 2009


第一式至第五式,您最常用邊一式?

第一式至第五式 (第四式可擱去,有另外玩法。),o錫女正路順序步驟。但我呢,通常都係由第一式跳到第五式嘅!又或者甚至一出擊就第五式!冇法,我勁夾狼又熱情吖嘛!

第四式,亦可變調嚟玩,例如香口膠、飲水、飲蜜糖等,讓愛嘅美味喺彼此口中互調分享。正!

除咗呢五式,仲有終極一吻~ 眼吻。彼此眼睛貼著眼睛,一齊眨眼,讓大家嘅眼睫毛互相輕擦愛撫,噢,真係至靈至聖,將對對方愛嘅表達推到世間情至高!

5 comments:

新鮮人 said...

第一式就立刻跳到第五式?
咁猴擒,小心嚇親人喎!
哈哈哈~~~

imak said...

>>>一出擊就第五式!

講真, 睇戲成日見到呢d scene, 但問題係個男主角有幾靚仔喇! 後生版吳孟達咁款就唔該死開喇!!!! :p

梁巔巔 said...

新鮮兄: 佢哋好 enjoy 好鍾意! ;)

imak: 咁咪係囉! 好似我咁, 靚仔過梁朝偉少少咁又唔同吖嘛! ^~

補充強調: 都話影嗰幅大頭相嗰日我勁水腫咯))))))))))))!!!!!!!!!

Anonymous said...

我一定不會用雪糕式了,咁鬼"污joe"。

梁巔巔 said...

咩都玩吓嘛~ ^~