Friday, March 06, 2009

含笑半步「癲」


真有其 (奇) 物~

新版的「唐伯虎點秋香」,有天下第一毒藥~「含笑半步釘」,大家還有印像嗎?

現在,台灣合法有售。個名仲好有創意!叫糖白虎~ 含笑半步癲!哈哈哈哈!

有興趣有膽量試試嘛?My friend~

另外講一講,原來,唉~~~~ 大麻等於毒品!哈,我真係大開眼戒兼勁 OUT!Hummm,大麻不如香煙和酒那麼會上癮,而且,又沒酒那麼危險。通常,「隊」完草的人都會好冷靜,與及走進思考世界的。當然,動起來又勁道十足有如超級撒亞人!所以,造愛或玩音樂等事情時,十分之脫胎換骨強勁變!

近來越來越多酒後出事意外,又不見純潔有愛心的政府針對酒做點事情?!

順便講 o埋,有兩個歌星仔畀搜到一支大麻 ja 嘛,香港嗰一干人等駛唔駛咁大反應?!又仲下下吸毒藏毒前吸毒藏毒後?!香港呢兜友,越來越喜歡小題大做。

8 comments:

梁巔巔 said...

唔記得講, 含笑半步癲, 乃朱古力來~

Anonymous said...

個賣相勁差,也估不到原來是朱古力來。

新鮮人 said...

我唔同意你睇法,
毒唔毒除了有物理上的定義外,
還要睇使者嘅年紀和心理狀況,
而加好多食丸仔大麻啲都係死靚仔,
佢哋四肢發逹,頭腦簡單,
食咗發生乜嘢事都無人知,
好話唔好聽大人食咗都可能出事啦,
何況是啲靚仔?
你咁講好易累死人架!!!

梁巔巔 said...

Uncle: 唔係吖, 個賣相唔錯喎! 幾有特色!

新鮮兄: Hummmm, 都有道理.....

呢個世界, 都係以前簡單啲.

聶秀康 said...

巔巔
呢次我認同你的觀點。嚴格來說大麻不算是毒品,也可用於醫藥.物極必反一件事總有正負之差看你如何運用他,我常說凡事太沉迷或依賴也不是好事來.我不是鼓吹吸大麻好平常祇想告訴大家社會上有N咁多種誘惑況且家下連K仔都可隋便於學校買到,要防止被誘惑就是自身家教學校教育雙管齊下.現今社會好反智連抽個煙都像吸毒般相對大麻就更十惡不赦,孩子是自己教育出來的不會給別人累死祇會被無知害死.
今次的歌聲事件當事人的契爺未一樣對草,假腥腥的是老油條,還說什麼痛心疾手...真偽人--實至名歸!

梁巔巔 said...

5耳小姐,

乜妳成日唔同意我觀點 ga?!

"現今社會好反智連抽個煙都像吸毒般相對大麻就更十惡不赦,孩子是自己教育出來的不會給別人累死祇會被無知害死."

咪係咯! 咁樣, 下一代冇晒抗體, 累 Q 死佢哋!

"今次的歌聲事件當事人的契爺未一樣對草,假腥腥的是老油條,還說什麼痛心疾手...真偽人--實至名歸!"

所以我一向對嗰 oD戲子冇好感.

只有對極少數例外.

Hyacinthus said...

"糖白虎~ 含笑半步癲!"
我覺得幾有卓頭,重以為係你唸既爛gap,乜係真野呢架 LOL ........

梁巔巔 said...

哼, 我啲 gag 點會爛?!

台佬啲創意越嚟越勁~