Thursday, February 19, 2009

Ms Hong Kong。。。。


頭先同一說國語靚女喺中環蘭芳園食飯,說到感情話題,講得興起,我啲亢奮失控又嚟料!以嚴重廣東腔但標準國語爆咗一句:「唏!港女完全不行的啦!我最不喜歡她們的吶!」

即時間,佢立刻忍住笑低下頭,同檯與附近嘅其中幾個香港嬌娃即時怒啤。。。。

我行得出去,仲寫到呢篇,真大命。

港女們,獻首詩畀妳哋~

香江代表,港女港女!
港女港女,最叻保養,雖然平時挖雷鎚,但永唔會係負累。

港女,
冇鬼妹印度婆浸「除」,冇架妹語言咁「水」,冇愛斯基摩女人咁累聚,好多自己大把「lui」,所以先咁 Q 難追~

港女,
極品起上嚟,正到其他佳麗冇得 Fight!娛樂八卦,琴棋書畫,文史哲「他」,語言才華,Money 地位,全部部嚇到你嘩!嘩!嘩!

港女,
衰在我冇咁嘅福氣,唔係我實媾 _ 妳哋!

8 comments:

聶秀康 said...

巔巔呀
你未給港女騙財騙色呀?又點為之港女呢?

梁巔巔 said...

"你未給港女騙財騙色呀?"

我想 ga! ^~

"又點為之港女呢?"

?

唔明吖!

聶秀康 said...

你的港女定議?

梁巔巔 said...

:)

Anonymous said...

你又受了甚麼刺激呢?

梁巔巔 said...

冇呀.

我唔駛受刺激都係咁咖喇~

新鮮人 said...

可惜唔識煑嘢食,
有些連煎隻蛋都唔識架!!! =(

梁巔巔 said...

總之港女就......