Wednesday, January 21, 2009

打點滴



最近嗜甜程度有上升嘅趨勢!冇法,飲少咗好多通常就會有呢種情況出現。

圖中嘅莎莉蛋糕配楓糖槳係近排至愛。另仲有大量 Snickers 朱古力條同一大盒阿波羅三色雪糕長期備用 tim!

講開阿波羅三色雪糕,三十幾蚊一大盒,又好味又懷舊,唔明點解要食 Dreyer's 或者 Hagandaz?!我覺得大家差唔多好味又咁滑噃!

手套

呢幾日執嘢,哈,畀我驚喜地重見 n 年前喺美國玩棒球嗰時買嘅棒球手套!!!!好有紀念價值!!!

每次當您無意間重遇一啲冇諗過會再見,但喺您生命中卻佔著一重要位置嘅物件或者人嘅時候,嗰種心情真係 high 到非筆墨所能形容!

By the way,我戴棒球帽同著棒球衫好好睇!但唔知點解幾年前有一次著出街,畀個朋友笑我大人扮細路。。。。til~

正網

係正網!唔係鹹網!

有日喺網上搵春秧街同北角一帶嘅圖片回憶一下,無意間發現咗呢個網,好正!有大量昔日香港照片,大家不妨去睇睇。好好 Feel!

8 comments:

嘿嘿 said...

哇!一箭三雕。

那是60年代的北角?

Anonymous said...

巔兄:食少D甜0野,保重身體呀。

Anonymous said...

噓!

看題目還以為你生病了要打點滴!

Anonymous said...

http://www.hk-place.com/
This one is better!!

Anonymous said...

美國 Major league baseball MLB 分國聯 和 美聯,每年的冠軍對決是為 World Series
意謂:世界最高層次的棒球賽。
試過紐約市的兩支球隊同年分別代表國聯和美聯,在一個城市內,作主客制對賽,擁躉和球迷可以乘搭地下鐵路,往返連個球場,被稱為 Subway Series 一時成為佳話!
棒球是闘智又闘力的球類運動,巔巔兄有套棒球服裝,必為球迷,以兄臺的強勁胸肌,穿起成套棒球戰衣,必定十分瀟灑,有冇相片?

梁巔巔 said...

嘿嘿: 係50年代嘅北角春秧街.

Cosmicrays: 多謝關心! :)

Uncle: Heeee, 証明你關心我! ^~

Anonymous: ^^ 等我去睇吓先!

Space 兄: 有冇著棒球衫嘅玉照? 有! 等我搵搵! ^^

Anonymous said...

信報顧小培寫過杞子可以減少血中糖份, 嗜吃甜品就多吃杞子去吸收糖分子.總之煮乜都掉些少杞子落去.

梁巔巔 said...

杞子正呀! 明目又補!