Monday, January 19, 2009

呵呵呵!


Heeee heeee~

星期六下晝我搭 lift 嗰陣,有一家人包括老竇老母兩個女一個菲菲喺中途入咗嚟,個大 o靚妹紮咗兩條大孖辮,同佢個妹喺度玩 fing 頭。

佢 fing 得好 high,好似好好玩咁,有幾嘢個大 o靚妹仲 fing 到我 tim!他媽~~~~~ 的!

不過好快,我心入面就改為他媽~~~~~ 的有教養 ar ha!

因為,佢媽咪同個大女講:「唔好再玩!Fing 到哥哥喇!」

哥哥))))) 哥哥))))))) 哈哈!呢個名詞好聽呀!!!!!

呵呵呵!

得天獨厚,既成熟有味道又 Baby Face,捨我其誰?!Heeee~

掂!

14 comments:

程霜 said...

Hard Sale Again! :)

新鮮人 said...

我係酒樓見到啲四五十歲嘅傳菜阿姨時都會講句:"靚姐,唔該哂!"
嘻嘻~~~

嘿嘿 said...

也许你长得像哥哥呢? 嘿嘿~~~

xiao zhu said...

好心你啦!

imak said...

:C======== (嘔)

車!!!! 我去到街市, 夠好多人叫我靚女啦!

Anonymous said...

戥你開心,但比你笑死!

Anonymous said...

E家d細路好早熟,好識得講說話逗人開心的
;>

Anonymous said...

dd,慳d,唔該!

Jan said...

未過見你既就笑死,見過你既就嘔死!

聶秀康 said...

巔巔
有成熟心靈,年青外表真幸福啊!
那是巳婚女士對你稱哥哥也很恰當呀。可見巔巔外表多殺食。

梁巔巔 said...

霜: 好嘢都要宣傳吓咖! ^~

新鮮兄: 但個女人講得好誠懇!

嘿嘿: 我同佢各有吸引力囉~

小豬哥: 咩唧!

imak: 但妳係幾靚喎!

Water: Heeeee!

梁巔巔 said...

Uncle: 唔係個 o靚妹呀, 係佢阿媽講咖!

Joyce & 詹詹: 哼~

5耳小姐: 哈哈! Of course!

Anonymous said...

I like the way you guys joke with one another. Very funny.

梁巔巔 said...

exile from hk said:

Heeeeee! ^~

P.S. Happy Chinese New Year!