Monday, December 29, 2008

在香港第一次的聖誕大食會


細個嘅時候屋企從來都冇攪。更後生嗰時又只係出去 walk 同落 Bar 入酒店隊酒。喺外面讀書時,記憶中只有一次,同住的夥伴們喺家攪過一次聖誕派對。

聖誕夜去咗世興伉儷屋企攪嘅聖誕大食會。

一嚟喺香港未去過呢 oD場合;二嚟聽日 (星期六) 就搬番去遙遠嘅薄扶林 (住咗大坑之後,先發覺 Pokfulam 原來真係幾唔方便!),原本已經孤僻少出門嘅我,更會形同深山怪男,將更少外出;三嚟自搬咗出嚟之後,已好耐冇食得豐富食得痛快;四嚟又可以體會一下聖誕嘅溫馨氣氛,所以,雖然要去到沙田咁遠,都照去。

佢哋每次攪嘅聚會,啲嘢食都會好多,真係好多!但係呢,又掃得晒咖喎!佢哋成班 (包括我) 每次攪 o襯呢啲 Gathering,事前事後都令我覺得好似蝗蟲掃場咁!

嗰晚食得盡情玩得幾高興,感覺溫馨,又有禮物交換 (我交換到一個椅用嘅坐墊),很好的一個聖誕夜,很好的一晚。

P.S. 嗰晚亦學識咗少少關於打麻將數番同其他一啲打麻將嘅嘢。

16 comments:

新鮮人 said...

你唔熟打麻雀呀?
咁要多多交學費,
學曉了就會覺得其樂無窮了!
哈哈哈哈~~~~~ =p

Jan said...

點解次次都係我唔得閒先攪活動架??

Anonymous said...

dd~~~dd~~~同我打麻將吖!XD

Anonymous said...

MERRY CHRISTMAS!!

Haricot 微豆 said...

LDD兄: Season's Greetings !!!

Anonymous said...

ha, 你竟然原來不懂得打麻雀?

很出奇呢!

聶秀康 said...

我打上海同台灣牌.廣東牌...noway!

聶秀康 said...

回巔巔

晴空一笑有還無
獨嚼一人醉看花

梁巔巔 said...

新鮮兄: 我天生冇賭 $ 細胞. 一賭就好攰! 好彩!

詹詹: 挑, 你得都唔去 ga la!

Joyce: 妳就想!

Water: 哈! 靚靚肥妹, 咁遲 ga~

喂, 快 oD寫 Blog! 仲有, 幾時 send 番嗰啲相畀我?!

微豆兄: 多謝! :)

Uncle: 唔知點解好多人都唔信!

Ms 5耳: 嘩, 妳肯定好勁! 台灣牌好堅!

晴空一笑有還無
獨嚼一人醉看花

明月千里寄相思
晴空一笑有還無

Anonymous said...

薄扶林...前塵往事,唔敢再踏足既地方。

其實個處都幾好呀,幾靜呀。

梁巔巔 said...

曾愛情重場?

Anonymous said...

係。

梁巔巔 said...

...... 曾傷過, 先更有魅力!

ep <--- 正! ^~

Anonymous said...

哈哈哈~~~咁都俾你諗到。(你隻野,係度曲線讚緊自己呀?!)

Anyway,多謝你。^^

梁巔巔 said...

真心讚妳 ga!

Jan said...

我梗係去啦..你都冇搵我~