Tuesday, December 09, 2008

狗。契弟。殘花。打工大爺

曾狗扮真救市

尋日條友公佈嘅幾樣救市招數,絕大部份都係之前,即係金融海嘯未出現之前都決定會做。好似啲基建呀,請公務員呀咁。即係呢,只有一樣係為咗依家嘅市而做嘅新嘢,就係借錢同提高個款額畀各大中小蚊型公司 (上市公司除外)。

咁多日嚟,發生咗咁多事,佢失晒蹤,到啲太空人嚟同 o埋好似有救市方法有得威嘞,佢先再蒲頭,X~ 正契弟!仲嬾風騷!

假才子「謝」玉女

所以話,一個人個樣係唔係契弟小人,唔多關個樣「四」唔「四」正乜事,好似「偽」到「震」呢位契弟咁,樣幾好但就成個契弟小人相,正一好眉好貌生沙蝨最佳人辦!

小人小家敗氣記仇反骨兼爛滾,奇怪係個玉女仲死心塌地,愛情加女人真係。而家唔知甩唔甩好,廿年咯喎,由玉女跟佢跟到謝咗嘅玉女,甩嘅話,勁蝕咖嘛!不過咁,雖然而家貴為謝玉女,但一定仍然有市場,趁仲 keep 得幾好仍有姿色,快啲離場另覓他愛啦!

另外呢,原來,識寫字識寫吓嘢就叫才子咖喇喎!香港啲人嘅水準真係。。。。佢寫嘅嗰啲文,嬾超然,文筆一般觀點無奇,同佢老豆叔父輩固然無得比,就算同輩甚或晚佢一輩嘅,都好過佢好多!

才子,以而家嘅標準,蕭若元蔡瀾李敖同已故嘅黃霑簡而清等等呢啲先至係~

呢份工真好打

亞視又改革又有「新氣象」!睇怕如果今次都唔掂,以後唔駛再攪嘞!因為,香港人係犯賤係鍾意畀無記睇死。

講開今次攪呢壇嘢嘅王維基,佢今次入亞視度打呢份工真係好打得過!有人打本「科」水畀自己挑戰自己,掂嘅話就聲名更勁,衰咗呢,又冇壞喎,因為亞視一直衰到貼地近廿年嚟冇好過,所以,佢大可以話連我都攪唔掂,亞視都真係冇得醫咖咯!咩責任都唔駛負又唔會影響佢嘅聲譽,盞!

呢 oD工,真係好打!

17 comments:

新鮮人 said...

就連我自己係男人都唔敢講"有男人對女人百份百忠誠",
男人天生基因裏就是想四圍播種,
嗰晚嗰個翻版樂基兒都好索架,
佢又主動啜過黎,
係男人都好難忍,
雖然我都唔多like倪震,
嗰晚佢識勒住唔去馬算係叻囉!
當然玉女忍唔忍到又係另一回事,
青春已逝,轉唔轉馬又睇佢自己囉,
不過邊個敢膽話下一個男人實唔會出軌呢?

梁巔巔 said...

冇錯. 不過問題係, 第一, 喂, 你公眾人物嚟咖, 好似爬街淫蟲咁, 平時咪撚扮老正囉; 第二, 佢咁出名但仲又玩到咁明, 証明已唔 care 同尊重謝玉女啦~

畀我, 若然有個林志玲咁索嘅黐 o埋嚟, 若然我又咁出名, 老馮都匿埋玩~

XDDDDDDD

聶秀康 said...

講到靚仔才子文筆好影相叻...blog界大把啦!而家最慶幸的是陳法容嗎?當年她好傷心啊!至於玉女應襯尚有姿色好快閃,才子出軌係波樓界巳不是新聞,寫出來的三兩次冇寫的N次.這樣毫無顧忌吻下去,係分開的告白吧!純潔如巔巔都識收埋泥慢慢吃,點會咁吾比面.係未吾好意思開聲夾新聞...
其實倪生好靚仔咩?!

聶秀康 said...

我會炒晒班舊藝員,見到佢地你就會覺得佢根本無改革過,我情願好似k寶咁見下D新面孔.

梁巔巔 said...

最好笑無恥係佢話佢當年有樣嘢好自豪, 就係投稿去報紙, 同間報館講唔好因為佢係倪匡個仔而登佢嘅文.

X! 真係可笑! 你就係咁講人哋先登你啲嘢呀! 幾乸不知所謂幾乸顛倒呀佢!

"純潔如巔巔都識收埋泥慢慢吃"

頂......

"我會炒晒班舊藝員,見到佢地你就會覺得佢根本無改革過,我情願好似k寶咁見下D新面孔."

A~ 而家進行 o緊啦!

梁巔巔 said...

佢個樣叫 "四" 正啦! 尤其係當睇 o埋佢父母個樣之後.....

陳法蓉, 慶幸啦! 一早要還神!

聶秀康 said...

I mean 係幕前果批暗星!一見到佢地想吾轉台都吾得.
原來假玉女巳四十過外...咁就重吾知有乜好留戀!我班男性友人好多都係佢fans...佢回復單身一定大把人追.巔巔會吾會登記掛號?

Anonymous said...

偽震,由佢呃老友邵國華開始已對這人全無好感!唔明點解還有咁多人迷佢!

梁巔巔 said...

Ms 5耳: 我都唔鍾意呢種樣同 style 嘅~

另, 佢仲唔甩就蠢咯!

Joyce: 所以我咪話香港啲人, 好多水準都好低囉.

聶秀康 said...

冇市場啦!睇怕連唯一粉絲周小姐都冇埋!

聶秀康 said...

咁巔巔鐘意乜style ga ?
btw兩相忘張床係五台山(以前係咁叫法)

梁巔巔 said...

林志玲林在山林嘉欣林蘭芷鍾楚紅黃珊張宏豔蔡瓊輝 Monica Bellucci..... 等等

聶秀康 said...

Monica Bullucci係好身才位?以前關x林住在朋友後座真人好靚,果時x龍成日去探佢加,加欣初度把聲好美,但吾多識著衫日自暴其短影得佢好大隻,當然佢吾係但絕對吾上鏡咁大份.在山係社長個女但嫁人啦!清麗形.志玲係好高但台式美女都係嬌聲嗲氣無乜內容,比港還要港女.宏豔又係女主播兼人妻大方得睇.瓊輝姐姐好溫婉每次角色弱女,最近老媽至愛的x魚淚才知有此女,係女老婆之選.楚紅我眼中是綠葉永遠伴在發哥國榮傍,代表作...諗吾到!其餘兩位吾多識,睇埋個名可能又係主播了.

Anonymous said...

昨晚我都問過這問題,點解玉女還要跟著"才子"?

有人說玉女內裡都唔係咁玉女,和李小謝(許太)差不多,二人都半斤八兩。

不知真定假。

Anonymous said...

uncle, you're right.肉女係冇咁張揚果隻,但係有個公價.係好早期,可能後期搵夠收山.

樂遊 said...

其實,點解倪震會被譽為才子?我不是對佢有甚麼意見,只是想知佢做了些甚麼被人冠以才子。(即係陶傑都叫真係有點學識,處處有野寫,中英文真係唔差,但倪震有何厲害處)

我一向都幾愛鐘意陳法容ga....特別以前短法look,身裁好,樣子美得有氣質

至於周慧敏....我永遠懷念三人世界演dodo姐個女ge周慧敏

梁巔巔 said...

Ms 5耳: 林蘭芷係台灣某選美出身嘅交際花. 黃珊係亞視某女主播.

http://www.youtube.com/watch?v=0re-gMSlHTo

Uncle & Anonymous: 我都聽聞過. 仲好似話染到成身病.....

樂遊兄: 如果佢老豆唔係倪匡姑姐唔係亦舒, 加 o埋啲前輩同擦鞋朋友吹捧佢, 憑佢啲料, 才子? 吔蕉啦! "冼" 朋友搵錢滾女佢就叻~

陳法蓉, 當年真係索到暈! 90年代初簡直係佢巔峰狀態!