Sunday, December 07, 2008

日記之切蛋糕的晚上


今年雖還沒到四十歲生日,但今年,真是三十六年來最波動跌蕩最意外最特別的一年。依據命盤,我兩年多三年前應已在行人生新的十年大運,且亦是最靚的十年。但,為何會更糟?!若然行好運之前先要跌到最低最谷底,盡清之前的霉爛一切,以便從新開始,那,請從今天啟動我的黃金十載吧!我今年真的真的有夠衰的了!

我一向低調,除了兒時家裡安排生日會,之後便一直甚少與一大群朋友過生日。對上一次已是十二年前的事了。昨晚六號,好兄弟世興與嫂子給了我一個驚喜又令我害羞的切生日蛋糕一刻晚上!世興伉儷及您的一群好友,謝謝。

難忘感動特別的一晚,也是否是好兆頭的預告,美好的開端?

盼。

12 comments:

Anonymous said...

大家咁話啦! (已在FB留下祝福,睇咗未呀?)

程霜 said...

happy birthday LDD(belated due to time zone differential) :P.....

新鮮人 said...

開心好運自然黎,
放心! =)

梁巔巔 said...

Queenly: 多謝! 而家去睇.

霜 & 新鮮兄: ^^

Anonymous said...

唔使客氣喇.....記住生日係喜事,願你心想事成,明年好過今年,唔好的事就由天決定喇!記住人生在世只得一句話'除咗錢之外冇嘢係攪唔掂'哈哈哈哈哈,總之都係一句生日快樂喇喇喇

Jan said...

希望你新一年會有一番新氣象.
生日快樂~

Anonymous said...

咦...雖然遲了:生日快樂!

Anonymous said...

Don't Worry, Be Happy !!!

梁巔巔 said...

世興伉儷: ^^

詹詹 & Cosmicrays: 多謝!

Anonymous: :)

你/妳係.....

Anonymous said...

"依據命盤,我兩年多三年前應已在行人生新的十年大運,且亦是最靚的十年。但,為何會更糟?!”<-邊個睇?會唔會睇錯?

否極泰來啊!

渣估 said...

巔巔兄:

遲來的 "Happy Birthday" !!

梁巔巔 said...

ep: 我自己同幾個師父都睇過. 冇錯咖咯....

否極泰來..... 承你貴言! :)

渣老闆: 多謝您! ^^