Tuesday, November 25, 2008

專家過女人

我,係水腫皇子。

水腫,好慘!簡直係暴殄天物!一位輪廓分明,眼睛線優美鼻高瓜子臉嘅靚仔,唉,變成眼睛浮腫,臉龐忽如蒙古包嘅「人」樣,真係呢。。。。

水腫因由甚多,如唔夠瞓、睡前飲咗好多水、平日食得太鹹或太油膩或太甜、肝臟間歇性去酒功能減弱同 o埋月經嚟嘅時候 (咁呢樣我梗係冇!) 等。所以,我而家都盡量唔食太鹹,味夠就得。

講開呢樣,有一個好簡單嘅方法可以睇到您係唔係平日食得太鹹同有水腫嘅。就係用手指「襟」落去手臂度,然後放開。如果「襟」落去個印唔係即刻冇,而係慢慢先消失,咁嗰排就要注意一下喇!

要去水腫除咗戒口,仲可以透過運動去攪掂。嬾,唔想做?咁想唔想自己正呀?!不過 okay,冇問題,我都好嬾嘅,好彩亦可以飲多 oD薏米水或者薑水,食多啲西瓜或者菠菜咁都一樣得。

當然仲有要飲少飲啲酒。。。。

16 comments:

樂遊 said...

係唔係同個腎有關???
好腰好臀好男人呀!!!

梁巔巔 said...

唷.... 好彩唔係呀!

新鮮人 said...

老友,
手臂襟落去會有印?
情程好嚴重喎,
唔好估,
做全身檢查最實際,
靠估好易變羊牯!!

小心!

梁巔巔 said...

多謝關心. Check 過 lu, 託賴, 好彩唔係肝同腎嘅問題. :)

Anonymous said...

哈,年紀大啦要小心!祝福!

Anonymous said...

仲有,飲得寒涼冷飲多,都會水腫.

聶秀康 said...

巔巔兄,乜你原來係俊男泥?失覺晒.你的水腫test好驚嚇呀,就算點腫都冇可能咁ga反應,死人就係咁,係真架,我契爺大檢時我試過握佢隻手,皮膚係凹左入去好耐都冇凸反出來,吾通佢又水腫?但係戒太咸,太味濃係真的有幫助,飲用冬瓜薏米水又是絕對正確的有美白瘦身功效. 祝巔兄繼續俊俏迷盡愴生.

梁巔巔 said...

Joyce: -_______-""""

ep: 尤其係女性!

聶秀康: 唏, 唔係凹入去呀! 係印呀! 平時食得鹹嘅人, 個印係會慢 oD先消失 ga!

係呀, 我好靚仔的!

Anonymous said...

個test有冇根據架?
我都嗜鹹,是唔鹹濕的鹹蟲。
我用手指「襟」落去手臂度,然後放開,「襟」落去個度,唔見有印噃。
咁係即刻冇水腫冇事喇,喺咪?

梁巔巔 said...

即係你健康嘞! 恭喜!

Anonymous said...

其實按手臂唔係咁易見到有無水腫,但按腳眼位置就一定知,尤其是夜晚黑,如果按係會有印甚至”粒”落去就一定有水腫。

如果你地試過搭長途機,又或者坐成日唔係點起身,對腳就會好易腫架啦。

梁巔巔 said...

腳眼係粒骨嚟咖噃! 點按到落去? :O

Anonymous said...

今日咁聽人講,吃蕉可以去水腫。

不妨一試。

梁巔巔 said...

係?!

我剩係知 Banana 可以令頭腦靈活~

吔蕉去水腫, okay, 等我試試!

el el said...

講到巔巔兄o既靚仔樣,
實在好難搭得到嘴...
最近同巔巔兄好似樣o個位仁兄都好出位,
哈哈哈~~~

梁巔巔 said...

大劉同我大梁邊有得 fight 吖!!!! 我靚又靚仔過佢 (雖然係~~~ 佢係有啲啲似我), 瀟又瀟洒過佢, 窮又窮過佢, 女又同佢差唔多咁多 (但我唔係玩女人噃!), 咁, 佢邊可以同我比~

^~