Wednesday, October 01, 2008

女人香~~~~

對女人,真係又愛又恨!對住靚正索嬌俏氣質又夠嘅女人就仲加想殺咗自己,有得睇,冇得嗒,Oh sorry,用字粗皮咗啲,有得睇,冇得乜,好勁囉囉攣咖嘛!

好彩,拍過幾十次拖嘅我,佢哋都係水準以上唧!呵呵呵!

我好有內涵同深度,唔駛一定要好靚身材標青,反而佢性格同佢嘅特別仲會吸引我。呢樣嘢,好抽象,ummmm,例如曾經有個女朋友,樣一般,但因為佢把沉厚聲線,配合佢某啲面部表情同個 One Length 髮型,即暈,要溝~

唔好講我嗰啲嘞,不如講我鍾意邊幾個大家都知嘅女人哩。

林志玲~ 完美等號!

林嘉欣~ 樣靚,笑嗰時仲靚!

林蘭芷~ 女人味騷到呢!

林在山~ 樣特別聲線特別氣質冇得彈!

林熙蕾~ 冷在外,Hot 在內,靚到痹!佢喺極速傳說入面簡直巔峰!

林心如~ Q ty 到暈甜到入心!

鍾楚紅~ 唔駛多講啦!

薛芷倫~ 骨肉均稱完美演繹!

胡琳~ 女孩與女人混合體!

蔡瓊輝~ 甜美賢淑又俏皮!

王菁華
~ 巾幗英氣,原來係咁!

王萊~ 北方風華,山東味道!

于素秋~ 古代中國美人樣版!

張宏豔~ 硬中又柔靚女代表!

黃珊~ 可愛又特別,尤其是把聲!

楊涓
~ 似我以前一個意中人!

翁美玲~ 啊!唉。。。。

卡芙蓮丹露 (Catherine Deneuve)~ 西方古典美人優處集一身!

蒙妮卡貝露琪 (Monica Bellucci)~ 睇呢度啦!

嘉寶 (Greta Garbo)~ 冰山美人係呢種!

仲有歐陽佩珊莎拉寶娃陳慧琳曾美華李燕燕加籐小雪 Ashley Judd Laura Linney 等等等等~~~~

女呀!!!!我好辛苦呀!!!!!

19 comments:

梁巔巔 said...

突然發現, 姓林嘅, 好多靚女!

Anonymous said...

仲有林青霞,窗外...白髮魔女傳,都令我有窒息既感覺。

梁巔巔 said...

林青霞梗係正啦! 不過, 令唔到我暈噃~

話時話, 台灣女人, 係全世界最正嘅女人! 法國第二, 上海第三.

Anonymous said...

Some of my favourites,排名不分先後:
Greer Garson、柯德莉夏萍、嘉麗絲姬莉、安妮達愛寶
林嘉欣、周麗淇
張曼玉、陳寶蓮
周坤玲、白燕
葉楓、張仲文、陳萍
黑木瞳、山口百惠

Anonymous said...

張曼玉和桂莉芙白德露都好靚!

Anonymous said...

what's about me?
>....<

Anonymous said...

仲有千汶呢...

el

梁巔巔 said...

Chris 兄: 所以呢, 靚, 真係有客觀標準.

有品味呀吓~

Joyce: 係正, 但我唔起啖喎~

妹: 妳梗係正! 當年妳索到呢~~~~~ 妳而家更另有味道! ^~

el el: 頂吖! 咁佢係正噃! 頂, 仲有姚樂兒!

^~

Anonymous said...

嘩,你的口味都幾廣泛woh。

梁巔巔 said...

好有愛心咖!

樂遊 said...

你邊處好辛苦呀?
d女要點做,你先至無咁辛苦呀?

你d口味都幾成熟和有品味
......我仲係鐘意初出道的梁詠琪,娃娃面的王沛然,義海雄風入面的迪美摩亞,同長腿姐姐松島風
仲有....劉若英和九十年代的吳倩蓮....我覺得這兩位好有女人味,氣質極高。

imak said...

由此觀之, 女人睇女人嚴格好多..........

梁巔巔 said...

樂遊兄:

佢哋幫我好 "鬆弛" 咁就得咖咯..... o騎 o騎~

梁詠琪最開頭嗰時, 拍過一個手錶硬照廣告, 嗰陣真係驚為天人.

有冇發覺, 同 o親鄭伊健一齊 oD女, 都會慢慢變得樣衰?! :O

劉若英, 啊! 正!

imak: 喂, 咁喺我呢篇班人入面, 妳認為有邊個妳都話正咖?

imak said...

janice man...... angelababy......趙碩芝.....嘻嘻嘻嘻!!!

btw, Monica Bellucci is hot!!!

梁巔巔 said...

"janice man...... angelababy......趙碩芝"

吓??!!!!!?!?!? -__________-

"btw, Monica Bellucci is hot!!!"

如果做到我女友 or 老婆, 短幾年命都制!

macy said...

梁巔巔

你D口味, 真係濫.

我係認同林嘉欣, 鍾楚紅, Monica Bellucci 啫.

有無睇NOW新聞主播 林燕玲 (以前係無線). 好索.

"如果做到我女友 or 老婆, 短幾年命都制!"
我諗唔係短几年, 睇怕你頂唔順, 一次玩完.^^

梁巔巔 said...

i. 唔係濫, 係廣泛~

ii. 林燕玲, 好麻麻~

iii. 唔怕! 我強!

新鮮人 said...

林嘉欣 ~ 酒渦正,樣子純(感覺,真人唔知)
舒其 ~ 朱唇性感到不得少! =p

梁巔巔 said...

新鮮兄: Hi~

聽講佢真人都好好! 正!

舒淇, 得人驚!