Saturday, September 06, 2008

投票 G 點


為甚麼明天要投票?因為要盡甚麼公民責任,行駛公民權利同為了香港的未來這些原因我不打算講了。

為甚麼明天我們要投票,很簡單,因為為了自己!Come on,難得有一天可以做大爺,突然有好多不同的人對自己好禮貌好客氣且恭敬,去到票站又有人服侍,一個唔該 (做得出的話) 想要杯水飲又真的會有專人遞上,這樣好,這般有快感,又不用花錢,在香港,很難的呢!為何不去投?!

而且,有權自己去選擇,有權自己去話事,有很多地方,恨都恨不到,對那些人來說,這是非常非常遙遠。

所以,明天去投票吧!

8 comments:

Anonymous said...

咁關G點乜事先?

梁巔巔 said...

呢篇所講嘅, 係去投票嘅快感 (G點) 所在嘛!

Anonymous said...

投左啦,可惜落選.

梁巔巔 said...

你投咗邊個吖?

另, ..... 你本身同我認識的嗎? :)

Anonymous said...

我投俾張超雄.

哈~我相信我地應該唔識架~ :)

梁巔巔 said...

雖然我唔多 likey 公民黨, 但張超雄就例外! 佢對啲殘障人士, 係出自真心嘅關懷同幫助! 妳有眼光~

希望佢下屆得 la!

Anonymous said...

哈,我都希望我眼光無錯。其實我係一個政治冷,但聽電台節目,覺得佢好肯幫低下階層,殘障人士,覺得佢係幫緊一班弱勢社群,所以投俾佢。

係,寄望下屆。

梁巔巔 said...

妳冇睇錯人呢! 佢係真心咖! 因為佢本身家裡..... 妳明吧.

:)