Saturday, September 13, 2008

俯瞰迎月夜

近年變得孤僻又唔鍾意出街嘅我,本來今晚同聽晚都諗住落樓下住嘅附近,睇吓舞火龍和襯吓熱鬧,再順便到維園走走,反正咁難得會住喺呢頭。但由於身體非常不適,唯有擱置。

不過,一樣感受到呢度中秋嘅與眾不同熱鬧氣氛,真係好似一條小村鎮!

因為我屋企背面就係大坑蓮花宮,所以,聽到大鑼大鼓同 o埋一望落去就睇到個墟撼場面。(尤其係喺洗手間個位置最為清楚)
這張「俯瞰迎月夜」特別哩~ Haaaaa!

14 comments:

el el said...

本來都想去睇火龍,
可惜遇著紅軍對紅魔大戰,
唯有乖乖返屋企睇波也!

梁巔巔 said...

利物浦必勝!
曼聯吔蕉!

Anonymous said...

點解身體不適呀?係咪呢排食滯左呢?好返未呀?呢幾晚咁夜,唔好周圍騰都好既。

張相睇到我有少少暈暈地......

梁巔巔 said...

ep, 好好多喇! 多謝關心! ^^

我冇周圍 "吞" ar! 休息中呀!

Anonymous said...

sorry,打錯字,係咁”熱”先岩。

咁你好好休息啦。

梁巔巔 said...

^^

macy said...

梁巔巔

舞火龍, 我睇左, 但係以後唔打算再睇.
一來呢几日真係熱到暈.
二來呢, 忽然變左名勝的地方, 都有小小搵笨, 人迫迫, 咩都睇唔到.
三來我又無話要求好運吖嗰d.

梁巔巔 said...

有好多嘢又的確睇過就夠~

el el said...

只係睇過就夠,
真係咁不濟?

梁巔巔 said...

咁我又冇睇到噃~

Ummmm, 我諗即係好似熊貓, 睇過一次就夠咁囉.

el el said...

下...熊貓我百看不厭o架喎!

梁巔巔 said...

熊貓都好睇嘅?!

el el said...

熊貓好好睇喎,
簡直係我此等懶人之夢想生活,
隨手抓來竹葉就o趙,
食完就玩,玩完就瞓,
仲要有冷氣歎!
無憂無慮,疏乎疏乎!

梁巔巔 said...

咁睇樹獺仲啱喎!