Monday, August 18, 2008

「建議」


今日睇新聞,驚聞北京嘅「文明辦」因奧運期間會有好多遊客,所以訂咗一系列建議畀北京市市民。其中有兩項我聽完即時 O 嘴兼講咗句:「唔撚係呀?!」

一,係最好著唔超過三種顏色嘅衫。

二,建議 oD女士行路嗰陣要挺臀扭腰。

特別係第二項,有冇攪錯!!!!黐撚線低鳩能!!!有乜理由會叫自己嘅市民咁樣樣咖?!離撚譜嘅都!整條咁嘅建議已經戇鳩,退一步,叫啲女市民要扭腰,okay!但又扭夾挺 o埋個「籮」,我 X!咁不如叫佢哋拋 o埋胸啦!當啲市民係咩?!

仲有呀,乜唔係男女平等,又話有咩反歧視法 ga 咩?!咁,而家歧視男人呀?! 點解唔叫男市民露胸突 ger?!

喂,好似 Chris 兄話齋:「叫香港的明光社去反映下意見!」

明光社,你香港班明光社 oD八婆屍奶偽君子假道學唔撚見你哋反對?!DNLM!

真係,係佢哋班友先做得出!

4 comments:

樂遊 said...

唉...要面子,怕失禮(有時係失禮的)...最重要的是有一個不懂得亦不會尊重個人自由的政權...就要扭下肢了

Anonymous said...

咁樣叫「文明」?
叫香港的明光社去反映下意見。

macy said...

梁巔巔

"挺臀扭腰"?! 真的假的?!

如果成日咁挺, 好累, 兼腰痛, 仲引黎色狼一大堆, 咁係米有得賠先?

「文明辦」咁做, 係米想d北京女人多多引誘外籍男人??

梁巔巔 said...

樂遊兄 & Macy: 直頭低能兼離譜!

京奧, 著實失的多.....

Chris 兄: 香港班明光社, 欺善怕惡假衛道, 邊會?!

仲有呀, 乜唔係男女平等, 又話有咩反歧視法 ga 咩?! 咁, 而家歧視男人呀?! 點解唔叫男市民露胸突 Ger?!