Wednesday, August 20, 2008

人間相。人間道


相由心生,一點也沒錯。看看那些變態殺人犯和強姦犯吧,真的有個樣子看。面相學上,亦有一系列特徵可顯示。

商界政壇也有很多可貌相之流像曾蔭權和林瑞麟等,皆正一小人之相。九倉吳的頭尖額窄、新世界彤叔的裝修佬樣子、大劉的惡霸 Look 和賭鬼燊,一看便知一個刻薄、一個孤寒、一個狼死、一個直頭係魔鬼。

又看看那些富豪第二代的樣子,差不多全部都可一眼看出~ 二世祖。有好些還是二世祖折墮格像無間岳。

不過,市面上有不少「得道」者,光從他們外表儀容已不能貌相。如一眾商場大鱷~ 看上去甚為順眼的四眼佬超人、香港毒瘤受仔及假民主戰士肥佬黎等。

又有很多表面正常實則乃計時炸彈的危險人物,如不久前在台灣將女友殘殺再自盡的男子。

可見,以貌取人,絕對不可靠。人不可以貌相,絕對是事實。

不過,一個人的神態樣子氣色會因遭遇、事勢同心情而變卻可一眼看出。

看看男人之恥首席~ 土仔扁現在的樣子神態吧,和幾個月前的他,判若兩人。當然矣,在肯定逃不掉,躲不了,難逃坐牢一劫,更糟的是一家將會被抄,自己已沒權沒勢,四周以往趨炎附勢的人不單鳥獸散,還反過來捅多刀踏多腳的劣境下,這樣,還能如之前那麼屌嗎?!

有那麼久的風流,就有那麼久的折墮。因果報應。總算還會在人間看到。

6 comments:

Anonymous said...

阿扁最後是可以過關嘅!
KMT好多貪腐嘅尚在世上,
英九哥要保佢地過埋今世!

梁巔巔 said...

不可能喇~

信我, 佢坐硬. 佢老婆, 因健康問題, 會例外.

而家攪佢嗰個法務部部長, 一定釘撚死佢~

樂遊 said...

過唔過到關都唔係最重要
最重要的是近來佢家人真係越來越好睇,應該變成連逐劇
而bean bean個女就更加是一鳴驚人,人見人愛.....奧運四年後有得再睇,但四十年內都未必再有如此好看的劇了

至於bean bean個相...由佢第一次選總統起,我已覺得佢西口西面

梁巔巔 said...

哈哈哈~ 佢個女嗰日嘅發花癲又真係好精彩!

都係嗰句~ 呢次係真正嘅有咁耐風流, 有咁耐折墮~

Anonymous said...

釘死阿扁,咁KMT個班又點?
阿扁手上,有哂資料,佢一個受,
KMT個班舊臣,巔巔兄你話有幾多?
郁吓連大叔吳大哥宋先生都拉埋落水,
牽連太廣,英九哥頂得到咩?

梁巔巔 said...

你睇住嚟啦~