Monday, August 11, 2008

好索呀真係~~~~~

正呀!索呀!真係好正索呀!!!!

我對而家啲娛樂界工作者 (藝人) 所知甚少,尤其是對啲新人。冇法,人到三十中期,自己又係金曲台,係會「背」啲咖嘞!好似年幾兩年前已出道嘅新人~ 胡琳,我到前幾日無意中睇到佢嘅「一個人」MTV 先知原來竟然有個新人咁正!

呢位胡琳樣靚身裁正,腰短腳長成個 Figure 索到爆唔在講,但最吸引我係佢嘅嗰種靚係靚得特別,唔係「咪 o埋眼」喺中環旺角尖沙咀都撞到嗰種 common 正。特別係佢對眼,淫到呢~~~~~

A~ 但除咗淫,仲有好深沉好滄桑好憂怨味道,最攞命嘅係又唔低賤兼唔係撈格噃!再配合佢五官同面部表情,仲滲透點點俏皮可愛 tim!抵死呀!

至難得係佢又唱得又跳得,好似仲識彈琴,頂~~~~~ 我好辛苦呀!

不過佢嗰間唱片公司唔夠大,所以冇乜聲勢,唉,香港~

佢有幾正,睇吓以下呢個 MTV 就知。



寫 Blog 咁耐,我第一次 post 呢啲 MTV。。。。佢好索呀呵真係?!

21 comments:

Anonymous said...

perfect figure for sure!

eyes? just so so...well okay la...better than Ms. Ngan chin x (omg your favorite!!! hahaha)

梁巔巔 said...

頂~~~

正過妳~~~~~

Anonymous said...

if compare to Ms. Ngan, I surrender as she's GORGEOUS!

梁巔巔 said...

妳最正~~~~~~~~~

Anonymous said...

哈哈哈哈
相信要本身夠淫至睇的出佢淫
唔喺的話
睇落去又咪靚妹一名無乜特別!

Anonymous said...

你真係好鐘意佢咁喎!

樂遊 said...

幅相對眼就真係幾x淫
'我好辛苦呀'
邊處辛苦呀?!....係你辛苦定係你細佬辛苦呀?!
個mv就普通啦.....但我想向廣管局或勞工處投訴,天氣這麼熱,還要人家穿這麼多衫又唱又跳,想人中暑嗎?想人生熱痱嗎?人家靠樣食飯ga,正一無良僱主!
嚴正要求政府就 '淫眼藝人最低露肉散熱要求'立法,以保障有關工人的人身安全.

Anonymous said...

原來你鍾意呢type架。

胡琳唔算係新人啦,都出左道起碼兩年。我鍾意佢岩岩出道唱jazz果種清新,你聽下佢既《一杯新鮮的愛》或者《自由像你》就知。唔知係唔係紅唔起,所以突然轉左路線,我就麻麻地啦,都係鍾意佢以前多d。

梁巔巔 said...

Space 兄: 我點只淫..... o騎~

Uncle: 仲好迷 tim!

樂遊兄: 呀哈哈哈哈哈哈~~~~~ "邊處辛苦呀?!....係你辛苦定係你細佬辛苦呀?!" <--- 笑到我吖!!!!!!!

我同佢都好辛苦呀!!!!!!

孖瑩: 我好多優點嘅! 其中一樣係好有愛心! 好多 type 我都好鐘意咖! 好似林志玲林嘉欣蒙妮卡貝露琪鐘楚紅顏千汶姚樂怡林立雯鐘嘉欣黃珊...... etc.

Heeee~ ^~

Anonymous said...

咔咔咔!
知道 巔巔兄有此氣量才敢這樣說笑哩!

酒不醉人人自醉
色不迷人人自迷
呢次可能是
女不淫巔巔自淫
妹不亂巔巔自亂

Orz

渣估 said...

果然好介紹! JJ 又得唔得?

梁巔巔 said...

Space 兄: 幾驚你話女不瀆我我自瀆呀!

渣老闆: ^~

哈哈, 大家雖然同期, 但你 in 過我 ar ha! 我要問人 JJ 即係邊個....

賈曉晨, 梗得! 索!

The Inner Space said...

喂喂!

呢句留返畀你自X架嘛!

仲唔引到你自Y,哈哈哈哈!

巔巔兄氣量大可以開開葷玩笑,
好了我睏喇 早抖!

梁巔巔 said...

^~

el el said...

"我好多優點嘅! 其中一樣係好有愛心! 好多 type 我都好鐘意咖! 好似林志玲林嘉欣蒙妮卡貝露琪鐘楚紅顏千汶姚樂怡林立雯鐘嘉欣黃珊...... etc."

巔兄,
自誇好多優點...ok啦...
最重要o既係....顏千汶!!!!!!!!!!!!!!
同埋,
係"鍾"唔係"鐘"耶!!!
我呢o的凡夫俗子最鍾意捉你錯字,
嘩哈哈哈哈~~~~~~~
嗡嗡嗡

Anonymous said...

佢張新唱片今天推出了,快d支持。

梁巔巔 said...

el el: 我頂~~~~~~

妳好嘢!!!!

Uncle: 我知! 我仲有睇到佢個訪問 tim!

Anonymous said...

喂喂!喺唔喺同一個人吖?
報紙話樣貌身材似十四歲咋噃。

胡琳記者會

胡琳在音樂劇《綠野仙蹤》中飾演14歲外籍小女孩,雖然較她的實際年齡相差10多年,但石信之形容她的樣貌和身材都似。

梁巔巔 said...

佢百變, 似我呀!

佢又似 o靚妹, 又性感又淫得, 呢 oD好呀!

macy said...

梁巔巔

聽聞佢係美國讀jazz, 仲被其他同學睇死佢細細粒carry唔到jazz. 非一般本地土炮可比既.

她的官方網:
http://biancawu.com/content/view/12/28/

她的blog:
http://hk.myblog.yahoo.com/biancawuhk

唔怪之覺得佢同初出道有d唔同, 睇番space 個條link先知...原來

"胡琳將嘴邊左下角的脫了"

哎呀! 竟然脫左最銷魂個粒 >< 可惜

梁巔巔 said...

唔怪之得佢咁唱得呀!

唔緊要呀, 如果唱得, 身高唔係問題呀!

Thank Q! 呢兩個網站我都去過, 正!

另, 不過呀, ...... hummmmm, 佢講嘢好雞仔聲!

-_______-