Monday, July 28, 2008

港版相對論


四眼佬李超人曾經喺一個訪問入面誓神劈願講話~ 佢發誓!佢有幾多錢佢真係唔知!佢發誓!

真係。。。。咁講把撚?!

。。。。

草根階層~ 我有幾多錢我真係唔知!(冇得數)

負資產一眾~ 我有幾多錢我真係唔知!(數嚟盞喊)

中產嘅~ 我有幾多錢我真係唔知!(數都無謂)

我~ 我有幾多錢我真係唔知!(唔敢數)

香港大多數~ 我有幾多錢我真係唔知!(數嚟做乜)

同一句說話,係,相對,嘆無限~

4 comments:

樂遊 said...

誠哥數唔到佢d錢係好正常
1.因為他視錢財如浮雲,無人數到世界有多少舊雲,其錢財亦多若浮玲,自然唔知實數
2. 他的收入結構與一般人唔同。正常人是有入有出。佢係不斷有入,有出都係變有入的。佢出糧給員工,然後員工交電費,供樓,去百佳
.....李先生是正常人,自然無法計算如此不正常的收入結構。再講,收入不斷有入無出,跟本唔需要知自己有幾多錢。
3.這是誠哥最強的地方:一般人要知自己收入幾多,佢只需要可以拿走你幾多收入而無必要再知道自已有幾多。

Jan said...

唔知係唔係個個香港人都唔敢睇自己個saving既呢...

The Inner Space said...

哈哈哈 大家都是以『相對』為題!

世事不是絕對相對的

但可以講不同的內容。

梁巔巔 said...

樂遊兄: "佢出糧給員工,然後員工交電費,供樓,去百佳" --- > 哈哈哈哈哈哈!!!! 絕! X, 真係吹佢唔脹!

詹詹: 香港地..... 唉~

Space 兄: 哈! "橋"!