Saturday, July 19, 2008

羹羹,好味!


以小弟今時今日嘅造詣,基本上冇咩餸難得到我。湯,就更加唔駛講。所以,前幾日我換吓新款口味,煲咗羹,豬月展節瓜草菇粟米蛋花羹。

好好味呀!

同大家分享吓!做法如下~

材料:豬月展節瓜草菇粟米蛋花羹。所以,材料有豬月展節瓜草菇粟米同雞蛋。

份量:以圖中嘅煲 size 為例。豬月展一大嚿、節瓜一條、草菇兩包、罐頭粟米蓉兩罐、雞蛋兩隻。

調味料:鹽一湯匙及生粉一湯匙。記住生粉要用凍水溝勻,千祈唔好一嘢直接倒落去。

做法:一開波先將豬月展煮熟,煮熟後再滾佢廿分鐘左右。然後再加入節瓜 (已切好)、草菇同粟米蓉,加水蓋過所有材料再多少少。

滾佢一陣,打入蛋花後倒入已攪勻嘅生粉水,再攪一攪。嗱,成個羹最重要就係個「茨」要落得適量!大家可以逐少逐少落,咁咪可以因到份量囉!但好似高手~ 我呢 oD,就唔需要嘞!

又再等佢滾多陣,加入鹽,攪吓佢,即成。

飲得?飲得!

豬月展節瓜草菇粟米蛋花羹,正!

6 comments:

Anonymous said...

咁大煲,又要食幾多天?

el el said...

圖中咁大煲,即係幾大煲?

Anonymous said...

呢煲個樣...

梁巔巔 said...

Uncle: 經過之前生魚湯嘅教訓, 哈, 呢煲兩日多啲攪掂!

今日煲咗另外一舖正嘢! 遲啲 post 上嚟.

el el: 係喎, 唔記得影幅正面圖 tim! Ummmm, 有一個大瓦煲咁大!

等我下次影幅正面圖先.

.: 正! Right? ^~

Anonymous said...

『嗱,成個羹最重要就係個「茨」要落得適量!大家可以逐少逐少落,咁咪可以因到份量囉!但好似高手~ 我呢 oD,就唔需要嘞!』

好似糊狀多過羹狀,巔巔兄似乎喜歡杰啲嘅羹。

梁巔巔 said...

Ahhahahahahahahaaaa~~~~ "茨" 汁多, 我鐘 "杰" 啲嘛! 最憎稀耶耶 ga 嘞~