Thursday, May 29, 2008

時辰到~ 還要問?!


無恥土仔騙子扁的女兒陳幸妤最近在街頭對著傳媒記者發狂發颷,怒罵他們,並瘋狂地重複向他們發問了以下問題。

節錄如下:

「我爸爸已不是總統,你們為甚麼還跟著我?!」
「你們妨礙了我的自由!知不知道?!」
「我到底做錯了甚麼?!」

。。。。

還要問嗎?!

因為~

妳的爸爸貪污咯、妳的媽媽貪污咯、妳的哥哥貪污咯、妳的丈夫貪污咯。妳,在當中沒有得到任何好處?!

妨礙妳的自由?!之前妳老子老母在台灣「呼風喚雨」的風光八年,不見妳這麼說?!

妳做錯甚麼?妳還要這樣子的問,証明妳是一個不懂反思,不要臉的人。還有,妳不知道,妳以前有多跋扈 (難得現在也是一樣)?!

最能証明她的德性,發問自她最後的一個問題是:「你們為甚麼不去跟馬唯中 (馬英九的長女)?!」

德性本性如此,一切公道在人心。

橫行霸道之後,不一定會時辰到。但若果時辰到的話,就像現在。

難到妳還未知道,還要問?!

18 comments:

Anonymous said...

很想知阿扁會出甚麼計去脫身,

梁巔巔 said...

我諗佢走唔甩 ga 嘞~

佢而家只係拖得就拖.

樂遊 said...

朝早電台有條友講得好
大家都是讀法律,但bean是扭計師爺格
九仔是法律學者格,氣質和看事情的角度因而不同。
bean女都無謂發爛了,她一家到現在仍未被人打死,應該還神。其實阿bean應該去為各國領袖開班授徒,教厚黑學、肚腩避彈功等,面皮鐵布衫等,背里雅去中國講兩句英文都收過千萬,阿bean開班,真係不得了

梁巔巔 said...

條友真係心夠黑, 面皮仲厚過劉備! 當日賴死唔走, 而家仲有顏面用公家錢租大屋 (豪宅喎!) 畀自己住, 虧佢攞得落手! 真係唔係人做得出!

Anonymous said...

求仁得仁囉. 她老爹當日為她辦一個皇帝女出嫁世紀婚禮, 用空軍一號去訂婚, 全都為要媒體關注的事情, 把她塑造成全台灣人民的焦點, 她老爹的功勞唄.

Anonymous said...

巔巔兄是八年前,剛由陳水扁當上總統時,由臺回歸香港,巔巔兄可是與阿扁有不共戴天之仇?

卸任總統有個 package,租豪宅也是法例賦予,準許退任總統的權利,唔係民進黨主政時才加入去的,應該仲有個秘書,守衛,同辦公室添。

美國啲卸任總統可以起間 Library,來收藏佢自己的歷史文件,當文物展覽添。

阿扁雖然佢私德唔好,但唔能夠取消佢嘅權利,但有權利就有義務嘅。

馬唯中 and 馬元中,喺唔喺好靚女架?Apple 臺灣唔會走雞格,但佢地唔去跟,有冇受到壓力呢?

Anonymous said...

正所謂嗰句囉,出嚟行,預左要還.

梁巔巔 said...

Anonymous: 所以, 這叫自作孽~

Joyce: 冇錯!

梁巔巔 said...

Space 兄:

i. 阿扁呢 oD咁嘅人渣, 唔駛有仇都憎佢啦!

ii. 所以我冇話佢唔啱, 有違法吖~

所我咪話佢當日賴死唔走, 而家仲有顏面用公家錢租大屋 (豪宅喎!) 畀自己住, 虧佢攞得落手! 真係唔係人做得出咯!

係呀, 咁好福利, 佢又未被定罪, 唔攞唔 "賴" 到盡就蠢咯~ 廉恥都唔值錢嘅反正!

iii. 喂, 人哋美國 oD總統在位時如果係咁離譜, 一早落台啦!

iv. 英九哥嗰兩個女冇被跟價值吖 ma~

樂遊 said...

老實說,貪污都猶可說得過去。但係聰明子彈哪一場戲就真係唸起都想小。雖已成無頭公案,但我估全台灣的人都會認為那是bean仔一手搞啦,單是這事件就應該把他罷免十次。後來,他對大陸的言論又真係低智到極點。我對台獨並不讚成也不反對,只是覺得大陸都無點樣出聲,阿bean仔不斷話人地有威脅,無時無刻去撩交打,無風起浪又有甚麼謂?撩到美國都出口叫佢收皮,真係好丟架。最衰的是,佢又唔夠姜搞真台獨。佢應該求其找個朝早食完早餐,求其上個直播節目,最好是康熙來了一類輕鬆的節目,然後在小S面前宣布獨立,再加多句會用自己的肚腩接住大陸的子彈同核彈(邊講邊脫上衣),再要求主持人立刻改稱他為「台灣共和國總統」,同時呼籲西藏也一起獨立和提議建立圍堵大陸戰略夥伴關係,殺大陸一個措手不及。真係型爆。只是搞些惹人討厭的小家動作,又不為實踐自己的黨的理念而努力。正仆街。

Anonymous said...

梁巔同學:

阿扁厲害耶!他用國家機密那一條去綁死馬英九,令他不可以以司法送他進牢啊!

看你的日記,你活得可好啊!

同校不同系的我上

梁巔巔 said...

樂遊兄: 佢條仆街嗰八年就係齋攪呢 oD嘢咯! 結果台灣爬晒街!

Anonymous: 好害怕..... 你是.....

Anonymous said...

巔巔兄:

尼克遜雖然因『水門』醜聞下臺,佢都有間library 喺佢故鄉加利福利亞州 Yorba Linda 有疤蓮達。

阿扁貪個幾千萬臺幣,濕濕碎!

克林頓嘅『白水門』都過關喇!

好同意上文嘅 朋友話,阿扁是『師爺』格,中國的蠶蟲師爺,我覺得阿扁今次可以過關,去都喺學舊時GMT的,揚開來GMT會動搖基本,英九哥有顧忌。

嗯嗯腳嘆他卸任總統的權利!

梁巔巔 said...

唉, 尼克遜都叫做有做過嘢有貢獻呀~

總之阿扁冇好嘢做過冇貢獻, 做到佢咁明刀明槍咁核突現晒形都冇事仲可能咁面皮厚就離撚譜啦!

Anonymous said...

台開案- 趙建銘 拿郭董當擋箭牌

【聯合晚報╱記者董介白/台北報導】
2008.05.30 03:15 pm
當庭為自己辯護,舉例說…
「郭台銘如果是拿假的LV,大家也會認為郭拿的是真的;大家不要因我的身分就認定一定有內線交易。」

趙建銘上午出庭前,面對媒體詢問有關妻子陳幸妤前天因狗仔跟監動怒,和台開案更審的問題,都不予回應,但他習慣性的45度頭部仰角,依然沒變,在庭審中也很專注聆聽,少了過去抖腿、挖眼屎等動作,他提醒法官明察秋毫,不要受到政治與媒體的干擾。

駙馬爺即係駙馬爺, 神仙放屁,不同凡響. 身為被告, 居然要提醒法官明察秋毫, 不得受干擾. 真係英 !

梁巔巔 said...

他的謬論詭辯, 厲害!

但最厲害係他的臉皮~

xiao zhu said...

前兩日一睇到呢篇,即刻令我諗番起我初初寫 blog 嘅時候,唔記得係邊個人嘅 blog 到留言,同你一齊鬧阿扁,鬧得都幾過癮,果陣你仲以為我係仔。好懷念!

梁巔巔 said...

喂, 唔聽電話呀!?