Friday, May 23, 2008

星期五~ 開五點


(壹)

人一直活落去,一日未瓜柴,真係成日都會接觸到新嘅人、事、物。好似最近,小弟我好難得地喺網上接觸見識到地球人類新品種!

呢類喪犬之中嘅 XO,只要意見唔啱佢聽 (又唔係 X 佢嗰噃),條喪狗就 X 媽拆蟹 (但佢 oD料又唔係得喎),理得你同佢本嚟係相識甚至關係不錯嘅。呢「挺」鳩頭,橫蠻跋扈如此,除咗 X 鳩,亦都要即 cut。

條鳩頭亦試範咗,乜嘢叫話人者是~

(貳)

呢輪啲天氣陰陽怪氣,前兩日陰陰濕濕黏黏焗焗,尋晚仲唔開泠氣唔得!但今日呢,哈,風和日麗兼乾乾爽爽喎!

最易令人病就係呢 oD咁嘅天氣,唔怪得咁多人感冒。

(叁)

我而家用嘅手機6120,唔錯。對於我嚟講,功能夠有突。基本上,我要收得清,音亮清晰同影到相就可以。況且而家呢部有成2000000萬像素!

(肆)

我前日煲人蔘杞子北芪淮山雞湯,放咗一大隻肥雞落去煲,結果,煲嘢肥到濃到「漏」到呢,連一向鐘意飲呢 oD湯嘅我都頂唔順!見到聞到都想嘔!要成煲倒晒!阿彌陀佛~~~~ 罪過呀!(見右下角圖)

(伍)

如果各位有瞓喺床上面,挨喺床頭用雙手或者一隻手枕住個頭睇電視,做其他嘢嘅話,小心嘞!我最近個幾月都有頗多時間係咁,攪到呢個禮拜左手手肘疼痛,呢幾日仲好 Q 痛!

所以真係要注意日常嘅姿勢,尤其過咗三十歲!唉,好易有嘢嘅真係!

10 comments:

Anonymous said...

哎呀,咁嘥料呀,下次去左雞皮先煲嘛。

Anonymous said...

係呀,blog上可以睇到好多人醜陋本性!
6120,nokia嗎?手機,都係sony ericsson好.

Anonymous said...

haaa,好多網上巡邏隊呢!

嘩!dd你又煲呢d核等野丫!?

梁巔巔 said...

孖瑩~ Hihi~ 歡迎光臨!

下次買雞殼就得咯. ^~

Anonymous: 條友直頭係男人中嘅撚頭 la!

係. 諾基亞嘅6120. 正!

Joyce: 今次真係煮得唔好味..... :(

樂遊 said...

點會唔去雞皮和膏就煲ga

梁巔巔 said...

哎唷, 諗住補吖嘛!

xiao zhu said...

保重身體!

梁巔巔 said...

妳都係. ^^

lu said...

阿媽都無去雞皮,不過要去肥膏囉.

跟住要撇油架!咁懶架你.

又畀你遇到人間極品,真好彩 :P

梁巔巔 said...

i. 都話諗住補 oD咯! ><

ii. 係啦! 以後真係要帶眼識人!