Tuesday, February 12, 2008

我要跳 Tango~

有啲戲,一幕經典已足以令人徹底被俘虜!

就好似呢 part 出自女人香 (Scent Of A Woman) 入面跳 Tango 嘅完美經典一幕,唔單只令全片變得滿分,亦係呢齣電影嘅靈魂高潮。



正哩!真係好正!人正、畫面正、選曲正 (Por Una Cabeza) 兼跳得正 (條女扮跳得衰,扮得似衰仲正)!我成日幻想喺入面跳嗰個係我咖!當然,仲係雙眼正常,好電 tim 喎!

我要跳 Tango~

9 comments:

樂遊 said...

我都好鐘意呢套戲.....簡單的角色, 少少枝葉,加個呀白痴佬....就很精彩了...
當然...果個年青人都唔錯

另外,想請教....那位女的姓甚名誰
....很索!

收買佬 said...

LDD: 祝你新年好事近呀。﹕)

Xavier said...

我比較深印像的,是阿爾柏仙奴在最後一段戲,教訓那所學校的教師,真系睇到眉飛色舞,反而段跳舞戲就沒有多留意.

順便祝梁兄萬事如意,心想事成啦..嘻嘻。

梁巔巔 said...

樂遊兄: 識貨! 佢叫 Gabrielle Anwar, 可惜唔紅. 佢仲拍過另一齣叫荷里活醫生嘅戲.

收收: 多謝! 希望佢願意 la!

Xavier 兄: 嗰段直頭拍晒手掌呀! 最啱我哋呢啲人! ^~

哈, 多謝兄台祝福!

Anonymous said...

巔兄:拜年來囉!祝你鼠年萬事如意,甜甜蜜蜜!

macy said...

梁巔巔

正吖!

我當年好似都係初中去睇呢齣, 呢一幕印象最深刻. 咁都俾你搵到, THX ^_^

梁巔巔 said...

Cosmicrays: ^^

一陣去妳度.

Macy: Heeeee! ^~

Hana said...

Tango係五隻社交舞:Waltz,Foxtrot,Viennese Waltz,Quick Step中最難跳嘅舞。
而Gabrielle Anwar好明顯真係唔識跳。但就真係好配合到場戲。
人嘅一生要搵到一個好合拍嘅跳Tango對像真係唔容易,事關Tango獨特的步法令男女肢體极度緊貼,好容易跳上床。係床上跳得多又有好處喎,令男嘅係練舞時唔容易支起小帳篷。

梁巔巔 said...

Hana: Hihi! Welcome~ ^^

高人, 有見地! :)

Ummmm, 跳得叻嘅話, Tango 的確最型最誘人!

"小帳篷"

Heeeee, 我唔駛跳都成日露營 ga! ^~