Thursday, February 07, 2008

新年食!食!食!人體黑洞威力!


除了我自己,我媽媽燒菜的造詣亦一流,更猶在我之上。而最近,晚上回到家,已頗疲累,又為了能輕鬆一下,往往寧可喝幾杯。幾杯之後,胃口已被酒灌得半飽,睡意亦隨之漸濃,然後,只隨便吃幾口,hummmm,真的錯過了好多佳餚 (每晚至少四餸一湯!大家不要妒忌或羨慕喎!),也對不住自己天生大胃口和嘴刁 (但同時又能夠吃得很隨便同可以從最便宜、普通的菜可受到美味!哈哈!這才叫懂得吃嘛!) 的我。

所以,所以呀,今天,年初一凌晨00:00開始,吼~~~~~~ 我會一路食一路食,食!食!食!食呀食!係咁食!呀哈哈哈哈哈哈哈哈!!!!肥肥胖胖?!管他!大家記得嘛,巔巔曰:「孔子話唔食就假!孔子話容易消化!孔子話食色性也!孔子話好好味呀!」

凌晨第一吃,秉承我家天津習慣,由祖母傳下來的功夫,我媽的盡得真傳~ 齋,我由現在開始會吃一大鍋。

以後幾天,我會再讓您們知,巔巔黑洞係幾咁恐怖。

^~

7 comments:

Hyacinthus said...

我係來拜早年的 XD

祝巔巔係老鼠年, 乜都唔駛唸唔駛做, 盡快拉埋個天窗佢, 棉被年頭晒到年尾 =)

(btw,人體黑洞威力???你都傻傻地,因住你個本來已唔點見得人既肥肚腩 :p)

Anonymous said...

大哥, 祝你新年百尺竿頭, 更進一步.

麻美 said...

Din Din,
大年初一特別早起幹啥咧??
還不是為了恭祝大佬財源路路通,樂在每一秒~
浪味蛋炒麵+tabasco有沒feel la .....

梁巔巔 said...

風信子: ^^

我有肚腩但更可愛))))))))) Hee heee!

Uncle: 多謝! :)

麻美: 妳真有心! 謝謝! ^^

哈哈哈哈哈哈!!!!!!! 妳勾起了我的回憶喇!!!! Hummmm, "浪味蛋炒麵+tabasco有沒feel la .....", 非常有 Feel! 還有我煲的牛肉湯.... ^~

祝妳萬事如意! 恭喜發財!

Anonymous said...

祝你心想事成! 事事稱心!

macy said...

梁巔巔,

小心食滯哦~
我流年不利, 今早都頻頻去廁所...

梁巔巔 said...

阿大: ^^

Macy: 哎唷! 妳要保重呀! 喂喂, 快 oD好番!