Monday, February 04, 2008

藝人好嘢。。。。


做藝人,好正咖真係!點正呢,嗱,打人冇事!搵人頂包唔駛衰!連藏毒都一樣照過!幾有特權幾正呀!

好似今次攪到好激嘅淫照風雲咁,喂,都要淫邪希自己儲 o埋咁多淫照,咁人哋先有位整佢咖!咁,乜唔係話電腦存有大量呢 oD淫照即屬違法嘅咩?!做乜唔拉鳩佢?!有特權呀又?!仲有,唔好以為佢係受害者,今次淫邪希都算間接害撚 o埋啲女。啲女今次慘過佢 n 倍!

另外,講真,私底下你估淫希條契弟冇將呢啲照片畀啲「戰」(炮) 友滾友睇?!而家大公開,你睇你淫希而家幾威!你影 o埋咁 Q 多淫照,都係想滿足自己呢方面嘅心理啫!

到到呢度,我又要扮中肯,各打五十大板嘞!今次發放淫照嗰個彷彿同淫邪希有好大仇口嘅友仔,侵犯咗人哋嘅「私隱」,又更犯咗偉大而神聖兼且嚴緊嘅香港特別行政區嘅法喎,哈哈,咁梗係抵拉啦!但係,唔知拉唔拉到呢?

梗拉到啦~ 啲魚毛同無辜嘛!好似收收講:「警方高層不停猛說接觸這些淫照會干犯法律,但所犯何法?何為接觸?尺度如何?卻沒有進一步說明。還說已找了國際刑警幫忙緝兇,擺出一副有殺錯無放過的嘴臉,一味只會凶人,簡直不知所謂。」做咩呀而家,諗住捉唔到源頭所以就亂鳩咁捉等人以為你班龜頭有做嘢呀?!定還是諗住攪到白色恐怖,人人自危唔咁上網,變相叫破撚咗案吖?!呀哈哈哈!渣料!

挑,捉啲大賊真兇又唔見咁有效率咁撚叻?!而且,對住 oD富商又醜態百出!X 鳩~

藝人好嘢。。。。跟住係龜龜萬歲!

18 comments:

Anonymous said...

出國際刑警呢招先荒謬, 個個都話, 何俊仁果次又唔出?! 鄭大班被斬又唔出?! 啲娛樂大亨真巴閉!
你小心呀Din, 你成日睇鹹sites, 無拿拿被人鎖你八個禮拜呀! :P

樂遊 said...

拉果d「源頭」,洗唔洗用禁高「規格」呀。講到尾佢地最多都係賤格d,都唔係甚麼汪洋大盜呀。
電影教我們通常在甚麼情況下找國際刑警:甚麼軍火,恐佈襲擊、大毒品案、黑手黨.....原來唔見左一班男女做某類「運動」時的照片都得。
至於那句甚麼「接觸那些相片可能觸犯法例」超低能,以為嚇得死人般。我覺得淫希個樣就最不雅,你又唔拉佢?
據說照片涉及12個女子,現在有3個「疑似」爆光,其餘9個真係要新年還神。

虎茶 said...

做藝人買衫有著數. 食野又有著數. 估唔到連做錯事都有差人幫拖咁著數.

班女仔又係...... 個個自願比人影, 怪就怪佢地情到濃時, 比條仔dum幾dum就咩都做囉. 同唔避孕有咩分別喎, 一樣係不負責任.

收買佬 said...

>班女仔又係...... 個個自願比人影

哈﹐好難講。若然她們係晌不自願
and/or 不知情的情況下被影﹐0甘
大家就要擔定凳仔﹐看鄧膠成會唔
會“食言”﹐去拉阿“猩猩王”啦。

收買佬 said...

成件事係鄧膠成高調介入前﹐跟本只係一單
八婆新聞。

但係自鄧膠成on99 出聲﹐復加上某官重判
首犯入拘留室兩週後﹐成件事變晒質。好多
人俾鄧膠成搞到成個人慶晒﹐就算d 淫照
都無搞到大家0甘high。

家陣罐A 學 阿梅當年0甘“遠走高飛﹐回歸
無期”﹐差佬無人頂證﹐都幾頭痕。若然罐A
真係如大家所料係源頭﹐d 相又係堅的話﹐
0甘大家就要擔定凳看看阿膠成會否拉人了。

又﹐收嫂一直都話膠成個樣衰﹐小人得志
模樣。0甘相比之下﹐前任阿四眼高佬又真
係型好多﹐亦有才幹得多。起碼四眼高佬
知道自己作為一個執髮者﹐唔會盲炳on99
0甘出來解釋法律啦。(撈過界﹐正cheap 精﹗)

Anonymous said...

啲女們話被喂咗『中藥』咪係可以過骨呢?
況且希官遠走星條旗引導無期差頭可懶理?
佢唔裡王寅蛇個瓣會唔會主持正義包日月?

Anonymous said...

剛剛看到新聞,個賤精好慘咁叫人唔好再傳淫相,但佢又會唔會delete d相?!
佢亦好似自己沒錯咁!正人渣!

收買佬 said...

Got it from Tungpo's site....

荷年歌....

你聽鑼鼓響一片 黑鮑送舊年
你看大眾多歡暢 等緊睇正片
嬉春聲 呻吟聲 響徹凌霄殿
齊聲恭祝你 有個歡樂年
芝芝拍照又春叫
希希軟劍未出鞘
纏綿歡樂 歡樂纏綿
(男)我向淫娃影足一晚 嬌嬌無運行
(女)我要為你吹足一晚 望實鏡頭硬
(男)黑鮑甘又香
(女)腸幼而堅硬
(合)無奈notebook不爭氣 拍照遭上傳
警犬看見大聲叫
黑鮑要漂白水漂
纏綿歡樂 歡樂纏綿
歡樂纏綿~歡樂~纏綿~

梁巔巔 said...

阿大: 所以咪話, 藝人係唔同啲嘅~

我睇鹹 Site, 但我有水準 wo! ^~

樂遊兄: 源頭, 咪就係淫希囉!

班龜吔蕉 la! 真係, 上樑不正下樑歪~

虎茶: 呢班友仔, 咩演藝人協會, 好厭惡~

收收: 鄧條友嘅相唔差, 但個勢同個格真係唔乸掂! 而睇佢一直嘅德行, 除咗小人得志, 仲係嬾醒豬頭炳!

Space 兄: 點只 "中藥", 咩丸仔都食 o埋啦!

另, 淫希條撚頭仲好正義咁阿支阿 jor, X 佢啦!

Joyce: 佢真係好不撚知所謂~

梁巔巔 said...

收收: ^~

收買佬 said...

LDD: 鄧膠成都叫個相唔差? 0甘我咪好英明神武?

梁巔巔 said...

唔駛講, 我最靚仔! ^~

mad dog said...

嘩, 首歌笑到我吖!

梁巔巔 said...

XDDDDD

虎茶 said...

果首歌笑死我呀!!!!

車...... 罐a呢個死人頭, 見到果段片想小佢呀!

macy said...

收買佬

好歌!!!

梁巔巔,

此等陳賤a, 真係要攞去遊街示眾.

copy人地d淫照及私自放上網同人'分享'的人無操守/無恥, 被映的女的蠢, 映人的男更笨. 知唔知自己咩身份吖, 映d咁鬼相, 真係該煨.

而家日日咁污染我地d大眾小市民, 最無辜的好似係我地喎, 我做咩要日日見到街邊,巴士,港鐵車上報紙, 一大忽黑色吖, 仲要大大隻淫字, 見到張白痴個淫樣, 我真係想嘔. 又要去投訴d報紙雜誌借題發揮...

程霜 said...

收收師弟首歌既應節又貼題,一字曰之:掂!不愧為黄湛森、梁偉文同門......

梁巔巔 said...

虎茶: 佢真係好 X 咖! 而且睇佢衰樣都冇知錯 Feel!

Macy: 呢個撚頭腌十次都唔夠!

霜: :)