Tuesday, February 19, 2008

情迷 Amaroni's


以前有首歌叫情迷 Milano,好鐘意~「愛上你 Milano~~~~~ 夢在浪漫街道~~~ 啖著 Cuppucino~~~~ 擁抱你~~~~ 愛上你 Milano~~~ 夢幻獨自編~~~~~~ 造但願夢內傾慕~~~~ 只有你~~~~ 翩翩的空氣~~~~ 輕輕的掀起旖旎~~~ 懷念是你相伴擁抱夜~~~~~ 迷漫同在看小雨飛~~~ La la la la lai la~~~ La la la la lai la~~~~~ La la la la lai la~~~~ Lai la lai~~~~~」成首歌旋律優美動聽,而且仲充滿歐洲輕快閒情 Feel,正!

上星期,可愛的親戚~ 姨丈一家帶我去咗又一城嘅 Amaroni's Little Italy 食晚飯,嘩!一笪非常正嘅食肆地方!

一去到門口,人頭湧湧,座無虛席。坐下細味,餐廳裝修滿載意大利親切而又華麗特式,配合意國熱情音樂,真有身處拉丁異地之情。

食物大件又好味道,兼且亦係正宗意大利菜,唔會剩係得個樣。

頭菜冷盤用料新鮮,生肉嫣紅,蝦隻彈力肉實,魷魚彈牙煙韌,雜菜嫩身爽口!主菜嘅香草雞,肉質固然有粗但嫩口亦多!白菌忌簾寬條款麵 唔「漏」更入味到暈!至於 Pizza,正宗意大利,薄餅底軟面上餡多而成平坦狀,yumyum~ 一切都貨很對辦!

未去過意大利,但藉一餐而知熱情溫馨何在,在這裡,您會知是甚麼。

另,門口有大量精美紀念品任攞,我都攞咗啲畀佢。Hummm,去到邊,見到啲咩食到啲咩好嘢,都會記得佢諗起佢,好想同佢分享嘅!





6 comments:

樂遊 said...

多人去就好....少人去就....唔抵law
little italy正唔正宗就唔知....但我都幾鐘意

試過兩條友去....食完, 佢想叫tiramisu
我想wah...咁x貴....不過佢話食就算啦...
點知來到.....一個小枕頭般....好大舊...四五人分量都得,或者二人分量,其他甚麼都不吃

macy said...

梁巔巔

嗯! 我覺得食意大利菜真係要多d人, 朋友/家人一齊食就最好feel, 熱熱鬧鬧的感覺, 很開心, 氣氛更濃郁, 仲可以share大大件的tiramisu. ^_^ yummy!

程霜 said...

It will be even better if you add a bottle of 2001 Casanova di Neri.....

梁巔巔 said...

樂遊兄: 係呀! 個 Tiramisu 真係好大! 我哋五個人都夠食! 勁!

Macy: 搵日我哋去食!

霜: 嗰日都飲咗兩杯白酒. 嘩, 配嗰碟冷盤, 正!

收買佬 said...

你就好啦﹐有個0甘豪0既姨丈。

我個死鬼姨丈﹐唔會帶我去咩Amaroni﹐
請客多數去 "Cafe de Coral" 或者
"Maxim (HK)"

梁巔巔 said...

佢又真係幾豪 + 幾好 ga! :)