Saturday, December 15, 2007

Mambo 叉燒包 Italiano



叉燒包~~~~~ 叉燒包~~~~ 愛吃哪一樣~~~ 哪一樣~~~~ 廣東包呀上海包呀~~~~~ 小籠包呀生煎包呀腸仔包呀菜肉包呀漢堡包魚柳包呀豬仔包呀雞尾包呀奶油包呀菠蘿包呀~~~~~~ 最愛~~~~ 是叉燒包~~~~~~

以上呢段係出自國語經典金曲「叉燒包」(其實原歌詞只得叉燒包、上海包同生煎包等要中式包類,後面 oD漢堡包呀魚柳包呀豬仔包呀同乜包 o物包係我一邊聽一邊寫嗰時突然標童上身失控加落去嘅~),相信大家一定聽過。今朝見到 Macy 篇新文,聽咗入面嘅金曲,個 Feel 好似番咗去五、六十年代咁喎即刻!日光日白好迷離!正!

所以,我喺自己度繼續呢個 Mood,繼續 High High!

國語版本原唱者係張仲文,由徐小鳳發揚光大。原裝正版英語嘅係由 Rosemary Clooney 唱,叫 Mambo Italiano。兩種唔同嘅語言唱出同一旋律,一樣精彩!

嚟咯!晨早流流玩懷舊,忍唔住要扭一扭!扭番個 Rock 先~



YouTube 搵唔到徐小鳳唱嘅片段,但呢段出自上海灘賭聖嘅版本,都好正!



Rosemary Clooney 嘅原裝縯繹。

2 comments:

macy said...

梁巔巔

嘻嘻! 有時我都好懷疑自己係米曾經生於20年代,50年代,定係60年代,又未完全忘記當時的感覺, 常常跌入懷舊的懷抱裡.

呢隻mambo italiano真係經典哦~好喜歡呢仲西樂配中文詞,好玩. thanks!

梁巔巔 said...

Macy:

"嘻嘻! 有時我都好懷疑自己係米曾經生於20年代,50年代,定係60年代,又未完全忘記當時的感覺, 常常跌入懷舊的懷抱裡."

我都係呀!

"呢隻mambo italiano真係經典哦~好喜歡呢仲西樂配中文詞,好玩. thanks!"

^^ 唔好客氣!