Thursday, December 13, 2007

楝篤笑第一次


第一次認真的把整場楝篤笑看完。

真的是第一次,因為不只是現場第一次看,就連電視及影碟播的都沒有真的認真看過。但看過當中各楝篤笑表演者的一些表演片段倒是有的。

昨晚與她去了欣賞了黃子華的越大鑊越快樂楝篤笑表演。

黃子華確係香港眾多楝篤笑最出色的一位,亦不愧為香港楝篤笑的開山祖師。他沒有許冠文的 Out;沒有張達明的牽強冷笑料及表達;比林海峰更抵死但層次更高。環顧現今楝篤笑壇,或者只有一個詹瑞文能與之一比。但畢竟兩人所走的路向不大相同,詹瑞文所走的是偏向倚靠誇張的造形,把舞台劇變種搬到 Talk Show 台上的一路風格,所以,較難比較。但若硬要一分高下,那我會覺得以最簡單的道具配件而又能顯出威力的一方更厲害。

做了那麼多年楝篤笑,黃子華已經能夠將觀眾掌握在手中,揮灑自如。更重要的是,他已成了在楝篤笑壇上,笑的代表、圖騰。因此,基本上,他說甚麼,已可把觀眾的笑輕易逗個來。

另方面,他的不複雜高深只求一笑為君而又言之有物及抵死地灌輸正面人生觀,難能可貴。

P.S. 題外話,最近發現一個極有潛質做楝篤笑的人,叫王祖藍。

9 comments:

Anonymous said...

我也覺得黃子華很好。

不愛看張達明,覺得真的是牽強,有時甚至是硬滑稽。

王祖藍,呵呵,也很能逗人一笑。

樂遊 said...

張達明,講下一兩個爛gag都還可以的,但有時見到佢係亞視的表現,真係有點想叫佢FXCK off。林海峰只睇個第一習發花顛,係幾好笑,不過沒有甚麼深度。還是以前老人苑玩電話過癮。黃子華真係唔同d,只是睇佢無炭用的「人格破產論」和扮老董,就知正!
我未睇過live…..唔知上年的兒童不宜和今次的show會否出vcd / dvd

樂遊 said...

講多句:如果無paul macartney一類人的能耐,一個人上左神台,完成歷史任務就無謂落番凡間,如許氏兩兄弟般。特別係唱歌個位,唔該你唔好學謝賢巢皮扮霆峰,以為自己仲係最佳拍擋幾件腹肌ga,劉德華都無做浪子角色好耐,霆峰醫神都做老豆啦!

macy said...

梁巔巔

黃子華真係香港唯一無人能及的棟篤笑王,尤其係'秋前'同'拾年',嗰陣他的狀態最好,而家有小小退休feel,但都比其他人正.

我好早開始睇佢,佢的live比dvd好睇好多.所以我只是看他的live,dvd都無咩睇過.

"詹瑞文所走的是偏向倚靠誇張的造形,把舞台劇變種搬到 Talk Show 台上的一路風格,所以,較難比較。"
同意,所以黃子華維持小小造型,多多講野就最好,他的即場對白真的好精采.

其實,我反而好鍾意詹瑞文係'春田花花幼稚園'的point,只是齋講+肢體動作,好到肉.


樂遊:

"講多句:如果無paul macartney一類人的能耐,一個人上左神台,完成歷史任務就無謂落番凡間,如許氏兩兄弟般。特別係唱歌個位,唔該你唔好學謝賢巢皮扮霆峰,以為自己仲係最佳拍擋幾件腹肌ga,劉德華都無做浪子角色好耐,霆峰醫神都做老豆啦!"

啱啱啱, 真係頂唔住. ><

Anonymous said...

真的是第一次,因為不只是現場第一次看, 昨晚與她去了欣賞了黃子華的越大鑊越快樂楝篤笑表演。


票價咁貴,兩張大堂前,都幾系野,
不過巔巔兄蜜運中,值得既!

Anonymous said...

張達明真係頂佢唔住!最受不了係佢仲以為自己好好笑好掂!佢d講笑真係好火羅.

林海峰,好但唔襟睇lor.

梁巔巔 said...

閒趣: 哈哈, 大家 taste 差唔多 ar ha!

樂遊兄: 係喎, 真係唔覺有黃子華前排 Talk Show 嘅 vcd/ dvd 出! 反而唔好笑嘅許冠文同一般嘅林海峰就有.

另, 係啦! 唔只許氏兩兄弟, 謝賢都係! 幾廿歲仲整到三十零歲咁, 成隻妖怪~

Macy: 我尋晚去睇都覺得真係唔錯, 比我預期嘅精彩!

現場一定比睇碟正好多啦! 睇呢 oD氣氛好緊要!

Heee heee, 喂, 我下年一月同尤加利去睇詹瑞文呢! ^~

Space 兄: 咁我唔係買大堂前嗰隻飛, 但都好近.

同自己心愛嘅人睇, 加 o埋又好睇, 值! :)

Joyce: 嗰個張達明睇佢表演真係凳佢辛苦! 最頂唔蒲係佢以為自己好好笑!

mokit said...

我換到飛去睇了,都幾好,但無之前咁好。曼好笑係講個男人係一定會係部車到嘔,抵死。

梁巔巔 said...

哈哈哈~ 呢度我都笑得幾大聲.