Monday, November 12, 2007

煲碟~ 英雄出少年


近排除咗陶醉喺尤加利嘅愛 (變咗昏君),呢幾日都煲咗一套電視劇~ 無記1981年嘅英雄出少年。

當年屋企乃麗的 Fans,大家知啦,鐘意得麗的嘅,就算唔憎無記都會極少轉過去睇,所以,嗰時無記啲戲好多我都冇睇到,只係好偶爾喺自己屋企,喺 oD親戚或者同學仔屋企睇過下。(仲記得當年同啲小學雞同學仔組成反風紀黨,當正自己係洪熙官咁。後嚟學識睇龍虎門,就轉做王小虎。。。。)

其中呢齣電視劇,雖然只「納」過幾次,但印象非常深刻。主要原因係首主題曲好好聽!

成套劇大概可以分成三個階段~ 班友喺少林寺嘅生活,下山後嘅各自所遇到嘅嘢同 o埋反清嘅事。

我認為第一階段最正最好睇。編得合情合理,伏筆精彩,妙「橋」橫生,好有嗰種戲味,令人愛不釋手。可惜,到到後嚟有紊亂現象出現,劇情亦變得兒戲。

雖然係咁,但劇中又能夠自然地咁道出人世嘅變幻無常。有日我若再回頭,笑著說人寰轉變喺全片用既無奈又樂觀嘅手法演繹。(係點?自己睇吓咪知咯~)

好有黑色樂觀。

無負今朝少年時 去管多少不平事
是與非盡在我心 冒死生 存情義

悲我願放下 苦我願去嘗 悲嘆我自知
山我願去移 火我願闖過 心內志難移

無論幾多次成敗 要創一番英雄事
歷百險大步去闖 擲死生 留名字

悲我願放下 苦我願去嘗 悲嘆我自知
山我願去移 火我願闖過 心內志難移

無負今朝少年時 去管多少不平事
是與非盡在我心 冒死生 存情義

悲我願放下 苦我願去嘗 悲嘆我自知
山我願去移 火我願闖過 心內志難移
難移

英雄出少年主題曲試聽

P.S. 鳴謝 Macy 提供歌詞。

11 comments:

Anonymous said...

小學時我地睇無線嘅會唔多想同睇麗的嘅同學傾偈囉... 當佢地阿茂架! :P

ChecheBee said...

愛 真是令人醉倒~~~~~~~^^

Anonymous said...

這劇有什麼演員是現在仍存在的(仍有拍劇有人識的)?

梁巔巔 said...

阿大: 走啦妳! 小學雞!

Bee 小妹: 我好愛佢 ga~ ^~

孱仔: Hello~ Welcome ar!

有好多過咗身, 有好多離開咗娛樂界. 但亦有好多仍在.

好似苗橋偉, 黃日華, 石修. 呀! 仲有一個喺劇中做大閒角嘅劉德華.

樂遊 said...

你做王小虎?你d同學者豈不變晒廢柴四小將?

梁巔巔 said...

個個都要做主角呀當年! 有人做石黑龍, 有人做王小龍, 其他又做咩六猛將. 仲有個話做改邪歸正咗嘅火雲邪神....

吹脹~

lu said...

>>>變咗昏君

hahahaha XD

樂遊 said...

雲鬢花顏金步搖,芙蓉帳暖度春宵;
春宵苦短日高起,從此君王不早朝。

macy said...

梁巔巔

我係睇無線大,呢套梗係睇過啦,正!

歌手:關正傑
作曲:顧嘉輝

填詞:鄧偉雄

無負今朝少年時 去管多少不平事
是與非盡在我心 冒死生 存情義

悲我願放下 苦我願去嘗 悲嘆我自知
山我願去移 火我願闖過 心內志難移

無論幾多次成敗 要創一番英雄事
歷百險大步去闖 擲死生 留名字

悲我願放下 苦我願去嘗 悲嘆我自知
山我願去移 火我願闖過 心內志難移

無負今朝少年時 去管多少不平事
是與非盡在我心 冒死生 存情義

悲我願放下 苦我願去嘗 悲嘆我自知
山我願去移 火我願闖過 心內志難移
難移

Anonymous said...

昏君< haahaaha!
兩間電視台都出了好多以前經典既碟,可以隨時重溫,的確好!

梁巔巔 said...

四 Lu & 樂遊兄: 我願意兼做得好爽 Heeee! ^~

Macy: Thank you ar! 等我加 o埋試聽先~ ^^

Joyce: 但可惜唔係齣齣都有. :(