Thursday, August 16, 2007


小人,特徵甚多,如眼神飄忽不定,前言不對後語,恃勢欺人,小動作層出不窮等。

年紀大了,性格仍在,但顧慮已多。。。。

你可以大石壓死蟹,挑戰我的限度,看我甚麼時候爆炸反你一次徹徹底底。

民族劣根性,原來真係存在。

醉後是痛苦的。沒有殘月曉風,也不會在楊柳岸,有的只是宿醉的一場空。

不喜歡夏天,討厭夏天,除了由於天氣的原因,主要是夏天總發生許多不快事。

最辛苦,最可怕的時候係事情未明朗的時候。

人生本是痛苦的,為何本能又要爭著出生?好詭異!

從來不大相信有報應這回事,但如果真的有,那就不要等到下世,現在就給他們報吧!

你,甚麼時候死?!

亂。

8 comments:

Eden said...

Wah, who make u so angry?

梁巔巔 said...

收買佬 said...

我地幾時去劈友..ehh..酒呀?

梁巔巔 said...

不日去劈

macy said...

梁巔巔,

喂!有無過黎我度睇睇!?

我深信你會遇強越強架. 佢要玩,米玩咯.睇下邊個死先.

雖然呢個世界唔公平, 但係都有報應架, 小人的報應, 好快就到, 死左都便宜佢啦, 等佢慢慢受...呵呵!

梁巔巔 said...

車裂, 炮烙, 墨刑, 千刀萬剮, 點天燈, 腰斬, 宮刑..... 總之要佢唔死都爬街!

梁聖帝

收買佬 said...

我下個禮拜中得閒, 睇下點啦?

又, 今年睇淡國米. :)

梁巔巔 said...

okay 收太祖