Saturday, July 21, 2007

不錯的白老鼠


尋日下晝做咗白老鼠。

Hummm,其實又唔完全係嘅,只不過做咗班醫學系菜鳥 (學生 + 新仔) 嘅教材。平時入一次房,今次入兩次。第一次入到去,有兩女四男喺我面前,我就好似本能入面嘅女主角咁,畀佢哋輪。班菜鳥果然未畢業,非常菜鳥,問 o埋晒啲廢問題,都唔關我嘅病事嘅!我仲要提佢哋我有呢 oD資料嗰啲資料,又咁又咁,唉~

第二次再入番同一間房,嘩!一入到去嚇我一大跳 (國語唔該)!今云成十幾個學生喎!負責我嗰個學生叫我坐,我坐咗喺個教授 (主診醫生) 嘅位,佢話:「Sorry,梁生,應該係呢度。」鬼知咩!嗰張靚啲睇落舒服 oD嘛!跟住我坐番我應該坐嘅位,背住晒班友,冇幾耐,個貌似李家誠 (最近生咗個唔知仔定女嗰個) 嘅醫生走入嚟,開波。

成個過程,十足十如一個電視節目。嗰個學生就似主持,個醫生就似專家,我~ 就好似唔想 (唔可以) 出鏡嘅被訪問嘉賓。

其中有一度,個醫生問我幾多腰,我見有唔少女喺度。。。。咪報細啲囉:「三十二左右。」嘿!佢見我唔多 firm,點知佢即刻攞條軟尺出喙嚟:「坐喺度整唔準咖,企喺度量啦!」吖 X!「三十四。」我細聲講。點知佢又出招:「通常我哋著褲呢,係細兩吋先得嘅。」

。。。。

最吹脹係完事後佢哋拍手掌喎!

其實,開頭醫院打嚟話尋日會咁樣,我真係抗拒,但知道唔會拍低加上後嚟我覺得可以以自己身體貢獻一下人群,又唔係做咩手術,冇相干咯。

另外,我都有得著呀!例如,原來用醫生成日要嚟聽我哋嘅心口同背脊嗰個「耳筒」,好犀利咖!能夠聽到好清楚嘅心跳同其他內臟嘅聲音 (我同嗰個負責我嘅學生吹水嘅時候問佢攞嚟玩)。

原來,最搵錢嘅一科係婦科。

原來,醫學院嘅女生,好主動咖!

原來,人真係會變質變得好厲害。

而最大得著係,因為今次咁嘅場合,個醫生睇我睇得非常詳細,仲好有建設性!

11 comments:

lu said...

what is... 好有建性?

haha... so how come they picked you for the intern(?)/resident doctors?

>>例如,原來用醫生成日要嚟聽我哋嘅心口同背脊嗰個「耳筒」,好犀利咖!

yes ah!!! i can hear my intestines moving the last time i played with it. hahaha :P

>>原來,醫學院嘅女生,好主動咖!

becoz... they spent so many years in school studying studying and studying. if they have time they would have gone to bed/rest. and the guys (um... i've never seen a cute guy doc in hk loh) are not cute at all... so they have to be proactive or else....

anyway, if they ask you again, will you participate?

ho la.. me going to sleep la. bye!

梁巔巔 said...

i. 建設性先啱.

ii. 今日成間醫院某科都係咁!

iii. "yes ah!!! i can hear my intestines moving the last time i played with it. hahaha :P"

真係好堅呀呵!

iv.. 有一兩個幾正呢! ^~

v. "anyway, if they ask you again, will you participate?"

Yes, 'cause I have no choice~

vi. 我都去瞓喇! 晚安! ^^

mad dog said...

咁你可以咁輕鬆面對又的確幾好既. 但我諗我就唔多願意做白老鼠囉... 女仔嘛... 個聽筒係咁既用途你唔知咩? 唔係化???? 做咗咁多年人...

lu: 都唔係吖, 都幾多靚仔男醫生架... 不過識唔到囉... :(

梁巔巔 said...

唔係可以點? ..... 都咁多年了, 唯有嬉皮笑臉去面對, 無謂蝕咁多畀佢. 但有時都會,每每諗起, 都有少少淚不禁垂 ga.

項! 聽筒, 我梗係知係咁嘅用途啦! 但未玩過吖嘛! 妳玩過未吖!? 未哩?! 哼!

"不過識唔到囉... :("

XDDDDDD

Anonymous said...

差D加個 @ (@liangdindin)... hahah! 細個好似玩過, 有咩咁出奇...

梁巔巔 said...

"差D加個 @ (@liangdindin)..."

哈哈哈哈哈哈哈哈哈!!!!! 好彩屋企冇人兼關晒啲窗, 如果唔係我驚笑到畀人投訴!

aulina said...

咁其實你俾人試乜啫?

聽筒,好細個玩過喇,咪就係聽筒囉。

白老鼠,生仔嘅時候做得最多。

梁巔巔 said...

三三, 唔係畀人試喇, 係逼不得已做教材 ja.

lu said...

>>不過識唔到囉...

MD,咪就係咁囉...

樂遊 said...

我仲以為最賺錢是兒科tim

能夠成為白老鼠通常都非普通病症....保重保重

梁巔巔 said...

Hi, 樂遊兄, 最近忙近書展嘛?

多謝關心. :)

特別一提嘅係, 嗰個醫生, 真係高手, 果然有料! 佢同我轉過晒 oD藥, 呢幾日, 無論精神同體能都脫胎換骨! 高手即係高手! 今次遇到佢, 以後都係跟佢, 好彩!