Tuesday, June 26, 2007

他媽~~~~ 的五師兄!


五師兄,勁!

酒聖嘅我,yil~ 甘拜下風~

16 comments:

The Inner Space said...

哈哈!



男生們都愛做「酒筲箕」﹐以可以豪飲酒精為榮。


但小弟祇愛淺嘗﹐啤酒一罐起兩罐此﹐紅酒餐酒亦然﹐烈酒祇要一個份量﹐通常還要加冰﹐其實是愛它散發的酒香多些。

Anonymous said...

嘩哈哈, 醒啦?! :) 佢都擔心"霹"死你! 你兩條友真係癲癲地... 星期一都霹, 無你地咁癲.

Anonymous said...

服咗你地兩個麻甩。

Anonymous said...

下次都係唔好飲咁多。或者搵多一兩個人在場,我地冇咁放肆。

梁巔巔 said...

我今日三點番屋企瞓覺.

老咯....

macy said...

take care ^^

Anonymous said...

Din: 五師兄琴晚霹完仲去做gym! 你老佢兩年咋喎, 佢連仔都生埋, 你點解咁唔掂???

梁巔巔 said...

梁巔巔 said...

我尋晚夠郁嚟郁去沖涼咯!

Anonymous said...

講起飲野都替你地高興!

Anonymous said...

不過坦白講,今日都好倦。都係冇下次咯!

Anonymous said...

五: 你識攰咩???

梁巔巔 said...

PK_ 兄:

^^

喂, 睇吓第日有冇機會同你一齊飲番鑊! ;)

五師兄:

唔係 fa?! 我仲諗住下次再嚟 tim!

收買佬 said...

唉, 你地飲得咁開心, 但我同LDD 個高瘋會就無了期.... :(

梁巔巔 said...

好快!

:)

程霜 said...

another drinking party without me........sigh!