Sunday, June 24, 2007

四海之內真的皆兄弟



17 comments:

梁巔巔 said...

左起: 阿諾, 陳豪, 馬圖斯.

好怪, 陳豪同阿諾極似, 而馬圖斯又似阿諾但唔係同陳豪咁似喎!

總括嚟講, 哈, 佢哋都個樣都係同一 type.

Anonymous said...

我一向都覺阿諾同馬圖斯係同一個人!但冇諗過佢地似陳豪。講落又有D似!

梁巔巔 said...

Haaaa~ 係呀哩~

喂, 聽日我等你兩個個 SMS 咖喇喎. :)

Anonymous said...

「喂, 聽日我等你兩個個 SMS 咖喇喎」

(有D擔心)

梁巔巔 said...

典解呀?

Anonymous said...

阿大講到你完全唔識 SMS 咁。

收買佬 said...

阿諾同馬圖斯一向俾人話似苗僑偉.... :)

美斯就似張家輝.... :)

又, 馬圖斯早兩個禮拜俾薩爾斯堡炒0左啦, "motorola" 啦. :)

Anonymous said...

"阿大講到你完全唔識 SMS 咁" hahah... 咁佢鑊鑊都 N 年後先曉覆.

梁巔巔 said...

收收:

i. "美斯就似張家輝"

尤其是笑嗰陣.

ii. 覺唔覺尹巴士頓似瘦版張兆輝?

iii. 馬圖斯好似教邊隊都唔得.

五師兄:

你咪畀佢誤導!!!!!!!

阿大:

喂, 我覆得好快噃!

Anonymous said...

@收買佬 係!三哥仲似阿諾和馬圖斯!

@LDD 一陣咪知囉!

Anonymous said...

你唔識sms??? 呀,你唔識打中文?? 手機都有手寫筆架﹗

mad dog said...

啤: 佢有讀寫障礙, 我地唔可以靠sms傳遞訊息俾佢架...

梁巔巔 said...

五師兄:

唔該你話畀佢兩個知我已經癲速覆咗你兩個 SMS!!!!!!!!!!

阿大:

妳睇?!?!?!?! 而家就嚟個個都以為我電子無能仔喇! 妖!

啤啤熊:

我手機用筆順輸入法好勁 ga!

Anonymous said...

hahahah!! 一陣就知... :)

Anonymous said...

算啦...你...唔好再扮勁

收買佬 said...

"五師兄" 兄: 查實點解叫苗僑偉做3 哥? :)

梁巔巔 said...

呢個我答到你喎~ 話說佢當年有齣電影, 佢喺入面飾演一個角色叫三哥, 甚受歡迎, 所以就有呢嗰 "朶" 囉.

但戲名就唔記得咯~