Monday, April 09, 2007

寫 Blog 至高境界~


前兩日與兄弟詹詹聊天,其中談及有關寫 Blog 的一些,我問道:「你為甚麼那麼久不寫不更新你的 Blog?又不 upgrade?」

「最近有很多事情好煩,沒心情嘛。加上又嬾病發作,所以就沒寫囉。」

然後,他繼續補充:「但你不要以為我沒有理會同重視我的 Blog,我經常會去自己那裡看的。」

「你又不會寫,那去來幹嘛?」我嬾洋洋的說。

「你知嘛,我經常去自己的 Blog,看著,看著,腦海中想著要說的東西,那不等於寫了嗎?!」

我:「。。。。」

睇咗當寫咗,此之謂寫 Blog 至高境界~

12 comments:

xiao zhu said...

好"古龍" feel 喎!Blog 界果然多高人。勁!

梁巔巔 said...

Haaa! 佢呢穫又真係高嘅~

吹脹~

XD

Anonymous said...

在清明聽, 有點驚.

想起"見鬼" lum叉燒那一幕.

梁巔巔 said...

哈哈哈!

我呢位老友又幾似白無常 ga! XD

Anonymous said...

"睇咗當寫咗" 解唔到blog癮喎... 唔知幾時我都會無左寫blog癮. 

Anonymous said...

我係好多野諗好多野想寫出來,但係結果最後往往mud 都寫唔出……

Anonymous said...

好"古龍" feel 喎!

and

我呢位老友又幾似白無常 ga! XD


古龍 文字中有百曉生的兵器譜。 


在我們的小圈子裡﹐ 
所謂: ”文無第一﹐武無第二。”
巔巔兄排了第二誰敢認第一?

Anonymous said...

我寫嘢唔係好叻. 我寫blog係為左寫自己嘅感受, 如果冇咩特別咪唔寫囖, 重質不重量!

樂遊 said...

近來很忙,所以都少寫了(相信似情況持續至下年)......其實原來我也寫了很多篇了。

查實這不是甚麼大道理......男人在街上及女,在家中看三/四仔,不正是此道理的實踐嗎?

梁巔巔 said...

Mad Dog:

"解唔到blog癮喎..."

咪係!

"唔知幾時我都會無左寫blog癮."

唔好呀!

..... 但諗深一層, 凡事有開始亦必有盡時~ 只希望妳呢個癮可以維持得越耐越好!

哲:

我諗係因為你最近要應付考試 ma! 放心! :)

Space 兄:

承蒙錯愛!

其實 Blog 界真係好多勁人, 我只係寫某一類題材文章算得上唔錯 ja! ^~

梁巔巔 said...

Anonymous:

Haaaa haa, 詹詹, 做乜唔留下大名吖?

"重質不重量!"

超~

樂遊兄:

"查實這不是甚麼大道理......男人在街上及女,在家中看三/四仔,不正是此道理的實踐嗎?"

Haaaaa!!!!!! 但我唔睇唔望好耐喇! 知唔知點解呢? Keeee, 免得自己辛苦~ 有得睇, 冇得食 ma~ ^~

mad dog said...

"..... 但諗深一層, 凡事有開始亦必有盡時~ 只希望妳呢個癮可以維持得越耐越好!"
--> 係架, 雖然我個人鍾意左一樣野通常都可以維持一段日子, 如幾年, 甚至再耐一D, 不過一定會有停既一日... 所以可能有一日都會唔再寫都未定, 邊個知?