Tuesday, April 24, 2007

。。。。


最最難過的一關,其實一定是自己。可以騙到人,卻必定騙不了自己。所有心中所想,自己得失寸心知。愛她他,不愛她他,午夜夢迥之際,一切盡決於夜良知反噬之時。

最難得者,是明白自己的另一半。但偏偏,更無奈是。。。。

常說:「緣盡,就甚麼都沒有的喇!」對~ 只是,很早以前已發現,我原是有著鮮為人知的愛情缺憾。這缺憾是永遠埋不到單。

曾對朋友說:「若可以,我寧可不曾拍那麼多次拖。」

「我只想一次!一次到結婚就夠。」

到底婚是怎麼結?怎樣去拍那麼久?

嘿,嚕囌發完,謝謝您的耐心觀看。

5 comments:

Anonymous said...

"到底婚是怎麼結?怎樣去拍那麼久?"
好多野都無得解... 我地會話係神安排. 無信仰既會話呢D都係整定. 隨緣吧.

梁巔巔 said...

我有預感要好遲好遲好遲先結到婚.

但世事難料, 話唔定出人意表, 好快會結.

.....

啱, 隨緣~

xiao zhu said...

越諗住會發生啲嘢,好多時都唔會發生嘅。唔好咁刻意諗咁多喇。我直覺覺得你可能都會出人意表個喎。不過千祈真係唔好衰衝動、人有我有呀,肯定後悔架。總之你自己知自己事喇,老友!

Anonymous said...

若可以,我寧可不曾拍那麼多次拖。」
「我只想一次!一次到結婚就夠。」

我都想...但係事與願違咯. 無得選擇,可以點?!

睇下個編劇點寫咯.

梁巔巔 said...

小豬: 放心, 我好 high 咖, 寧缺莫濫~ ^~

Macy: "睇下個編劇點寫咯."

若可以自己做編劇, 妳話幾好!